דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בכל מקום מפוזרות הזמנות לעלות

בכל מקום מפוזרות הזמנות לעלות

laitman_2011-07-30_7586_w.jpg

לא יהיה תיקון לאדם, עד שהוא יבין שהוא חייב לעלות לדרגה הבאה. הוא תמיד חייב לצייר לעצמו פתרון כזה, כאילו שהוא נמצא לא במצב הנוכחי, אלא במצב הבא וכבר השיג את המדרגה העליונה, עלה בעזרת המאור המחזיר למוטב.

בדרך כלל, אנחנו רוצים לתקן את המצב שלנו באותו המקום שאנחנו נמצאים עכשיו. וזה עוצר אותנו, מפני שאנחנו חושבים שהמצב הגיע כדי שאנחנו נתקן אותו ישירות במקום.

ובזה אנחנו מבלבלים את עצמנו, מפני שכל המצבים מגיעים כדי שנתעלה מעליהם למצבים הבאים. אין לנו בכלל מה לתקן במצב הנוכחי. תיקון המצב הוא בעלייה שלי ממנו כלפי מעלה.

קשה מאוד לקבל את זה, מפני שבעולם שלנו לא קיימת גישה כזאת, אבל כך זה עובד ברוחניות. משום שכל המצבים ניתנים, לא כדי שהאדם יתקן אותם, אלא כדי שהוא יתקן את עצמו. ולתקן את עצמך אפשר רק על ידי עלייה מעל כל מצב, וזה נקרא ללכת תמיד ב"אמונה למעלה מהדעת".

בכל פעם שאני מרגיש בתוכי איזו אבחנה או תכונה לא נכונה ולא אמיתית, אני רואה את זה כהזמנה להתעלות מעליה. ובאופן כזה אני רואה שכל מה שמתרחש איתי, מגיע רק כדי להראות לי את החסרונות שלי. והמילוי והתיקון שלהם מתרחש במדרגה הבאה, ואף פעם לא במצב הנוכחי.

כל האופנים שאני רואה ביחס אליי, ביחס לעולם הזה, ביחס לחברים ולבורא, שנראה לי כרע ולא שלם, זה אבחנות של אותם המקומות שאני צריך להתעלות מעליהם ולהידבק להשפעה גדולה יותר. כך אני אתקדם עד שאשיג את ההשפעה השלמה.

מתוך שיעור על אגרת של בעל הסולם, 18.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תשתוקקו ותמצאו!
מחר מתחיל היום
סולם למעלה בצבעים שחור לבן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest