דף הבית / חינוך, ילדים / ביטול הפרעות פיקנטיות

ביטול הפרעות פיקנטיות

שאלה: כיצד גברים ונשים משתפים פעולה בתהליך האינטגרלי?

תשובתי: בעיקרון, אין הבדל מיוחד בין גברים ונשים. רצוי כמובן להגן על הגברים בזמן הלימוד מפני הפרעות מיניות, לעשות כך, שגם אם הם יושבים ביחד בקבוצה מעורבת, שזה לא יסיח את דעתם. במיוחד אם הם יושבים במעגל, מסתכלים זה על זה, מתקשרים, הם צריכים ללמוד להתעלות מעל למשיכות או הדחיות המיניות ה"בהמיות" שלהם, כדי שהם יסתכלו על כל אדם שנמצא במעגל כעל מקור של רצון, ושכל אחד יוכל להשתלב עם האחרים מעל לגוף שלהם. לכך צריך להביא אותם.

אם אנחנו רואים שהפרעות מסוג זה בכל זאת קיימות, צריך מראש לבנות קבוצות שבהן לא יופיעו הפרעות כאלה.

שאלה: בשלב השני של הלימוד אנחנו מכינים מומחים – גם גברים וגם נשים. תפקידו של הגבר פחות או יותר מובן. אך לאילו תפקידים אנחנו מכינים את הנשים?

תשובתי: אני חושב שיותר לתפקידים חינוכיים לילדים, לפנסיונרים, כמובן פחות לאנשים בוגרים בגילאים 17 ועד 50, היכן שיידרשו ויפעלו מורים גברים.

כמובן, זה צריך להיות בהתאם לכך עם איזו חברה יש לנו עסק: אירופאים, אסייתיים, או דרום אמריקאים, יכול להיות שהלימוד יהיה גם בזוגות, שיראה עד כמה הם משתפים פעולה בצורה נכונה ביניהם. באופן כזה תיווצר אווירה נכונה בקבוצה, ולא יהיו שום בעיות מיניות.

אם הם יוכלו להציג את מצב השותפות השווה והמוחלט שלהם, כמו שני מורים, שני בני אדם, שהולכים לקראת עולם אינטגרלי, רוצים להתכלל בכל האנושות מעל לגוף שלהם, מעל ההורמונים וכל מיני החשבונות האחרים, אז זה ישפיע על הקבוצה והם יעבדו בשקט.

מתוך השיחה "חינוך אינטגרלי", 22.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכנת מומחים ברמה גבוהה
חינוך משותף או נפרד?
החינוך האינטגרלי של בני הזוג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest