דף הבית / אקטואליה / באן קי מון מזכ"ל האו"ם מדבר בזכות הטרור  

באן קי מון מזכ"ל האו"ם מדבר בזכות הטרור  

הערה: מזכ"ל האו"ם באן קי מון בהופעתו בפני חברי מועצת הביטחון אמר, שמה שנקרא "השטחים הכבושים" בישראל מהווים אינקובטור של שנאה וקיצוניות. הוא אמר שהייאוש של הפלסטינים הולך וגובר תחת דיכוי הכיבוש הישראלי, ולכן תגובתם היא תגובה טבעית שאופיינית לטבע האדם.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ענה בחריפות, שבאן קי מון נוהג בסלחנות כלפי הטרור והאו"ם איבד מזמן את הניטרליות שלו ואת כוחו המוסרי.

תשובתי: האו"ם איבד את ייעודו הטבעי, הוא כבר לא ארגון של האומות המאוחדות, אלא ארגון של האומות המפורדות. באן קי מון לא יכול להגן ולא רק על ישראל, מפני שהוא באופן טבעי טיפוס של "אנטי", דבר שמוטבע בטבע האדם. הוא באופן תדיר מרוגז בגלל קיומה של מדינת ישראל ועם ישראל. בכל שנות קיומו של האו"ם ובמיוחד בשנות כהונתו בתפקיד מזכ"ל האו"ם, הפך הארגון הזה לקרקס. כבר מזמן לא שמים לב אליו ולא חשוב מה נאמר שם. עיתונים מפרסמים כמובן הודעות עליו, מפני שהפורום הזה נחשב לבינלאומי, אבל למעשה זה לא פורום. מתאספים שם בני אדם שאינם מקשיבים זה לזה, אלא שניתנה להם הזדמנות להתבטא ומתוך הנחה זו הם מופיעים. אף אחד כבר מזמן לא מתייחס באופן רציני לארגון הזה.

אני חושב שאנחנו לא צריכים להקדיש לו תשומת לב מיוחדת. ראש הממשלה שלנו צודק לחלוטין. למזכ"ל מסוגו צריך לענות כדי שהוא יתעשת במקצת, הוא הרי עומד בראש ארגון האומות המאוחדות שצריך לאחד את העמים. כדי שהוא יהפוך לכזה צריך להחליף את המזכ"ל ואת כל הארגון, אבל בינתיים מתאספים שם פוליטיקאים שרק מנסים לדקור ולהשפיל זה את זה, לכן לא ייצא מזה כלום.

אני הייתי מזמין את המזכ"ל באן קי מון לכנס "הטובים" שייערך בסוף פברואר כדי להראות לו אנשים שיודעים להתאחד. שיראה כיצד אלפי אנשים מגיעים על חשבונם מכל העולם, הם מתנתקים מעבודתם ומשפחתם רק כדי לעסוק כמה ימים באיחוד ביניהם, והאנשים האלה מייצגים את כל הלאומים והגזעים שקיימים על פני האדמה. את הדבר הזה צריך באן קי מון ללמוד כדי להעביר לארגון שהוא עומד בראשו.

יש בעולם שני מיליון בני אדם הלומדים במערכת שלנו, מערכת המחנכת לאיחוד וחיבור בין בני אדם.

ארגון האומות המאוחדות חייב ללמוד איך פועלת מערכת כזו ואפילו להשתמש בה, אז הוא ייראה אחרת ולא יאבד מידי שנה את ערכו בעיני האנשים, במיוחד במצב הקטסטרופאלי שאליו הגיע האו"ם בראשותו של באן קי מון הנכבד.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest