דף הבית / המשבר ופתרונו / ארה"ב, שטח של פשיעה טוטאלית

ארה"ב, שטח של פשיעה טוטאלית

ידיעה: על כל שוטר בארה"ב ישנם 500 פושעים. הערים של אמריקה הוצפו בגל של פשיעת רחוב. עוד בשנת 2005 ה- FBI קבע והכיר בכנופיות רחוב, לצד הטרור, כאיום העיקרי של הביטחון הלאומי של ארה"ב. בשטחה של ארה"ב פועלות יותר מ- 33 אלף כנופיות, ומספרם הכולל של חבריה עולה על 1.4 מיליון בני אדם, ה- FBI לא כלל ברשימה הזאת 2.2 מיליון אסירים אמריקאיים. מספר האנשים בכנופיות זהה למספר החיילים שמשרתים בצבא ארה"ב!

בנוסף לפשיעה המסורתית ושל סחר הרחוב בסמים ובנשק, הכנופיות תפסו לעצמן נישות פליליות חדשות, העברה של מהגרים בלתי חוקיים, סחר בבני אדם, חסות לזנות, זיוף, הונאות אשראי, גניבה של מידע אישי. רוב חברי הכנופיות הם גברים בגילאי 18- 25 שנה. לגייס מגויסים חדשים לצורך פשיעה מתחילים עוד בקרב תלמידי בית הספר.

כל תלמיד אמריקאי חמישי בגילאים 10- 12 מקבל הצעה להתקבל לכנופיה, הכניסה לכנופיה מקנה להם תחושה של ערך עצמי, דאגה וביטחון. מחודש מאי 2013 אנשי צבא אמריקאיים קיבלו סמכויות רשמיות, "בנסיבות יוצאות דופן, באופן זמני לקחת על עצמם אחריות לדיכוי הפרות סדר בקני מידה גדולים". למען האמת, אם הממשלה תציב כנגד 1.4 מיליון פושעים חמושים יחידות צבאיות, אז זה כבר לא יהיה דיכוי של מהומות, אלא מלחמת אזרחים אמיתית.

תגובתי: הממשלה האמריקאית הולכת בדרך של ייסורים, היא אינה רוצה להנהיג את השיטה של החינוך וההשכלה האינטגרליים כאמצעי ההצלה היחיד ממלחמת אזרחים עתידית. אנחנו חייבים בדוגמה שלנו להראות, איך אפשר להביא את האנשים לקשר טוב ביניהם, בכך שנותנים לכוח האיחוד (לאור העליון) לשנות את הטבע האגואיסטי שלנו. אז כולם יבינו, שזה אפשרי!

ידיעות קודמות בנושא:
מבוי סתום אמריקאי
קריסה של חוק וסדר
כך ימותו הערים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest