דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לראות את העולם באור הבורא

לראות את העולם באור הבורא

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 2

בעולם הסובב אותנו, שום דבר אינו יכול להשתנות חוץ מהמבט שלנו עליו. לא העולם הוא זה שמשתנה, אלא האדם שמתוך עצמו מתחיל לראות אותו בזווית ראייה אחרת, ואז העולם ניצב לפניו שונה לחלוטין: חיובי, מלא באור של אושר וטוב מוחלט.

ואילו העולם העכשווי שלנו נראה ומצטייר לנו בהרגשות שלנו כפגום, לא נוח, מחוסר ביטחון, מלא בבעיות ואיומים, רק מפני שאנחנו נמצאים בכזאת דרגת ראיה.

לכן הדבר העיקרי זה השתייכות לקבוצה, התכללות בתוכה בכזאת מידה, כדי להתמסר לה לחלוטין, בכך שכל הזמן מציבים את עצמנו תחת השפעתה. שנים רבות עוברות על זה, שהאדם יוכל לשכנע את עצמו בזה, ואז יתחילו לפעול עליו בהדרגה מנות קטנות של אור. אבל זה תלוי בנו.

צריך לנסות שוב ושוב להתכלל בכנסים, באסיפות חברים, ואחר כך לברר, מה הייתי לפני האסיפה ואיך השתניתי לאחריה, מה הייתי לפני התכללות בחברים ומה הפכתי להיות לאחר מכן. באיזו צורה אני יכול לעשות כך, שתתרחש בתוכי קפיצה פוטנציאלית שתעלה אותי לדרגה אנרגטית הבאה, כדי שאני אתחיל לראות את העולם באור הבורא, ואז הוא יהיה מוחלט.

שום דבר אינו משתנה, חוץ מהראיה שלנו את העולם, כי מיתקנים רק ה"כלים" שלנו, החושים שלנו, ואילו העולם נשאר אותו הדבר, עולם אין סוף, ורק בתוכו אנחנו שׂוחים. לכן צריך לשנות רק את הרגשת העולם, את היחס שלנו.

הייתי רוצה שאתם תרגישו את ההבדל הזה במילוי, שפי מיליארדי פעמים גדול יותר ממה שאנחנו יכולים לקבל במצבים הגשמיים הטובים ביותר. וזה באמת נכון, ולא הבריחה מבעיות. כל הבעיות, כל המכשולים, כל מה שקורה לאדם מבפנים ומבחוץ, ישתנה להרגשת האור המוחלט. לזה אנחנו צריכים להגיע.

אני מודה פעם נוספת לכל הקבוצה העולמית על התמיכה בכנס שלנו ועל התמיכה בקבוצה המרכזית בישראל, שעושה עבודת הפצה גדולה, נפלאה ומסורה.

זה אפילו לא גילוי של חכמת הקבלה, אלא עבודה שמסייעת בפקיחת עיניים לאנשים, בתנאים קריטיים, מאוד לא פשוטים, שאותם מסדר לנו הבורא. הוא משחק איתנו בכאלה משחקים, שבהם אנחנו חייבים להיכנס למצבים קיצוניים ביותר, ללכת ב"אמונה למעלה מהדעת", בלסגור את העיניים, בניתוק מכל החשבונות. זה מה שעושה היום הקבוצה הישראלית. ואני אסיר תודה לכל הקבוצה העולמית על תמיכתה. תודה לכולם.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מכות אחרונות על השער הנעול
בירורים ובדיקות בקבוצה
לצרף את כל העולם לבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest