דף הבית / כללי / אם גדלים הרצונות…

אם גדלים הרצונות…

photo_rav_gh70_254.jpg

שאלה: לאחר שנה של לימוד חוכמת הקבלה גדלו בי בצורה ניכרת הרצונות לכבוד, שליטה וידע. אני רוצה להשלים את הדוקטורט עליו אני עובד ולהצליח בתחום המדע. אך שום דבר כבר לא נותן לי השראה, חוץ מחוכמת הקבלה. הרי המדע לא יענה על שאלותיי, אז למה לבזבז זמן.
האם עליי לעזוב את הכול, למצוא עבודה צנועה, בשביל ההכרחיות, ואת כל הזמן להקדיש ללימוד הקבלה?
תשובה: לאדם מן השורה אני ממליץ לרכוש מקצוע טוב, עבודה, קידום. אך אם אתה מרגיש צורך להיות מדען- מקובל, עליך לוותר על הקידום בחיים הגשמיים. למרות שזה קורה בין כה וכה, כשלאדם יש נטייה ללימוד מעמיק של חוכמת הקבלה, זה לא נחוץ כדי להגיע לתיקון הפרטי ולהשגת מטרת הבריאה. כך למשל, גם בעולם שלנו יש מדענים, ויש את אלה שנהנים מתוצאות עבודתם.

שאלה: אני אדם צעיר. בדרכי הרוחנית אני משתדל "לסלק" את הרצונות שמפריעים לי בדרך למטרה. כתוצאה מכך, אני לא מרגיש צורך בסקס, כבוד וכו'. אני מקדיש את הכול להפצת הקבלה. האם מה שאני עושה זה נכון? האם דרכי היא נכונה?
תשובה: לא! אתה מחויב לחיות כאדם רגיל. ולהוסיף לחיים רגילים אלה את לימוד הקבלה, שתסביר לך מה עליך לשנות בתוך עצמך כדי להגיע למטרה – השוואת הצורה לבורא.

פוסטים קודמים בנושא:
קבלה ומקצוע
האם צריך לפתח רצונות

One comment

  1. אשמח אם תוכל להבהיר את הנקודה הזאת קצת יותר לעומק. מה אם פשוט אין לי רצונות סקס, כבוד וכו'? אני לא מונע מעצמי שום דבר ולא עוסק בשום סיגופים, פשוט אין לי רצונות כאלה. מה שממעניין אותי זה רק לימוד חכמת הקבלה וגילוי הבורא!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest