דף הבית / נשים / אישה כלולה מכל הטבע

אישה כלולה מכל הטבע

הערה: אמרת שדברים שנאמרים על ידי האישה לא מובנים על ידי הגבר, וגם הפוך.

תגובתי: אנחנו קיימים יחד אלפי שנים ואנחנו בכל זאת מבינים ומרגישים אחד את השני, כל אחד מאיתנו כלול מהשני, אבל לגבר יש כאן יותר בעיה מאשר לאישה, כי אישה יולדת גם את הצד הגברי, היא מטפלת בו ולכן היא מבינה בפנימיותה את הצד הגברי, היא מוכנה יותר להבין, ונוטה יותר לוויתור והסכמה, לחיבור, זה נובע גם מתוך הטבע שלה שהיא רוצה את הקשר.

ואילו הגבר הוא דווקא הפוך, לא רוצה קשר. נראה לו מלכתחילה שהקשר מגביל אותו והוא רוצה לברוח. אנחנו רואים את ההתנהגות הגברית, הוא מראה לאישה כל פעם שהוא כביכול צריך אותה אבל הוא גם מתנשא וכביכול רוצה להתנתק קצת מהאישה, למרות שהוא מאוד קשור אליה כמו תינוק לאימא.

שאלה: איך אישה צריכה להתייחס להתנהגות כזאת של הגבר? מה היא צריכה להגיד לעצמה כדי שהחיים יזרמו טוב, כדי שהיא לא תיפול כל פעם בגלל ההבדלים ביניהם?

תשובתי: אישה צריכה להיות רבע אימא, רבע ילדה, רבע אישה ורבע גבר. היא צריכה להיות כלולה מכל הדברים האלה והיא גם כלולה מהם מבחינת הטבע בצורה טבעית.

שאלה: ארבעת החלקים שציינת קיימים באישה באופן טבעי?

תשובתי: פחות או יותר, אני אומנם אמרתי את זה בצורה גסה מאוד ופרימיטיבית, אבל אישה יכולה להיות כזו, כי לפי המבנה שלה היא כוללת בתוכה את כל אותם חלקים, היא יולדת בנים ובנות, וגם מטפלת בהם ומגדלת ומחנכת אותם לחיים, אז יש לה את זה.

 

מתוך התוכנית "חיים חדשים" מס' 1307, 23.5.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest