דף הבית / המשבר ופתרונו / איני רוצה לחיות כך

איני רוצה לחיות כך

שאלה: מספר ההתאבדויות בקרב אמריקאים בגילאים -710 גדל ב – 12 השנים האחרונות ב – 70% וממשיך לגדול. לפי קצב הגדילה, כמות ההתאבדויות באמריקה גדולה יותר מאשר בכל העולם. עם זאת, אמריקה מדורגת בין המדינות הטובות ביותר עבור התפתחות ילדים וכן בתחומי הספורט, החינוך, הבידור והזדמנויות למימוש עצמי. מה דעתך על חוסר ההתאמה הזה?

תשובתי: ישנם בני אדם שאינם מסכימים עם החיים האלה. הדרישות שלהם יכולות להיות גדולות או קטנות יותר, אולם דרגת הקיום הזאת לא מספקת אותם.

שאלה: מה הם חוו וכמה חיו, הרי מדובר על בני נוער?

תשובתי: דווקא בגיל הזה בני נוער מתחילים להרגיש שכל החיים גרועים יותר מאשר תקופת הילדות, למרות, שבעצם, יש להם הכול. הם אינם מסכימים עם הקיום הבהמי שלהם. זהו אינסטינקט, מאחר והאגו לא יסבול, אחרת עליו להצדיק את  הקיום שלו.

אדם שמסכים עם האגו נכנע לחוסר מוצא, כך אנחנו חיים. בני אדם נאבקים כדי לנצח אחרים, במטרה לקבל השראה לחיינו ולקיומנו, אבל למעשה, האגו מנהל אותנו ומנצח אותנו. ישנם בני אדם שמבינים את זה ולא רוצים זאת.

הסטטיסטיקה תהיה גרועה עוד יותר, מפני שהאנושות מתעוררת לקשר קרוב יותר עם העולם העליון, עם הבורא, במטרה להבין יותר את משמעות החיים, שאיננה. אז  מופיעה ניגודיות, שהרי אם אין משמעות, אז בשביל מה לחיות? רק מפני שמפחיד אותי למות?

שאלה: האם לאנושות מובטחת פריצה לחיים נצחיים, מעל לגוף?

תשובתי: כן. אבל רק בעזרתה של חכמת הקבלה, כאשר אתה עובר עוד בחייך מחיים בגוף פיזי לחיים בגוף רוחני. זוהי מטרת החיים העיקרית – לצמוח לדרגה הבאה. כשם שאתה שותל זרעון באדמה וצומח ממנו נצר, כך גם בגופנו קיים זרעון, עוּבּר של הדרגה הרוחנית הבאה וצריך לעזור לו לצמוח. זה התפקיד שלנו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 10.4.2018

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest