אין דבר קל יותר!

laitman_2010-12-12_9507-70.jpg

שאלה: אם הנשמות מצליחות להתחבר, ובקשר ביניהן מתגלה הבורא. מי יוצר את הקשר הזה, אנחנו או האור?

תשובתי: אף פעם איננו עושׂים דבר, האור מבצע הכול. הוא שבר את הרצונות/הכלים, והוא מתקן אותם. אנחנו צריכים רק לגלות את הנכונות שלנו, להעלות מ"ן, לבקש שהאור יעשה את זה, יתקן את הקשר שלנו, יתגלה בינינו, ימלא אותנו. הוא יעשה הכול. איננו צריכים דבר מלבד בקשה, כמו תינוק שכל הזמן צועק ודורש. זוהי כל העבודה שלנו, אין דבר קל יותר, דרוש, בקש, צעק! חייב אותו!

זה נקרא "ניצחוני בניי". אנחנו לוחצים עליו, דורשים ממנו, ורק לזה הוא מצפה מאיתנו. כך פועלת כל המערכת הרוחנית, הוא ממתינה רק לבקשה מלמטה, כי הרי כל רצונה והשתוקקותה של הבינה (האימא העילאה) הוא רק "להאכיל" את הנשמות, למלא אותן באור.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 24.12.2010

One comment

  1. לכב" חברי וחיבורי המבורכים יחד עם מורי ורבי הרואה דרך האור את כולנו יחד איתו ,למעשה אין עשיה ,רק הבורא המתגלא בינינו מפעיל אותנו ומתגלא בינינו הוא משנה אותנו לטובת כולנו הוא טוב ומטיב ומחקה לתפילתינו ולבקשותינו הוא כמו אבא ואמא שילדו אותנו רוצה למלא אותנו באוצרו הרוחני בחיים נצחיים מעל הטבע המקולקל שלנו כל יום הוא מחדש בנו מעשה בראשית ומתקן את עולמינו ,לכן כמו ילדים נבקש את רצונו מכל הלב והנשמה להיות דבוקים בו .יתברך וישתבך שמו לעולמי עד אמן כן יהי רצון.שלכם שולמית אילת.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest