דף הבית / נשים / אודות הרצון העיקרי של האישה

אודות הרצון העיקרי של האישה

הטבע נתן לנו, הגברים והנשים, מתנה אמיתית מלמעלה, את השוני בינינו. הודות לשוני הזה, אם מחברים נכון ביניהם, אנחנו יכולים לא רק לחיות באושר, אלא גם לפתור את "החידה מספר אחת", שבשבילה נברא העולם הזה…

זה סמלי מאוד שאנחנו חוגגים בו זמנית שני חגים, פורים ו – 8 במרץ, שבמרכזם עומדת האישה. אכן, אסתר זו דמות נפלאה של אישה שעמוק מאוד בתוכה גלוי הטבע שלה. האישה בצניעות מבלי להבליט את עצמה, בכך שהיא מסתירה את רצונותיה, דואגת לא רק לבעל, לילדים ולבית, אלא גם לעולם כולו. היא הסיבה, הציר המרכזי, שעל ידי הרצון שלה מניעה את כל מנגנון הבריאה, רוצה במושלמותו והופכת בעצמה למושלמת.

הטבע העניק לאישה את התכונה העיקרית, את הרצון העצום של כל הבריאה, אבל כדי למלא את הרצון שלה, היא זקוקה לגבר. גבר אמיתי, שהוא, כנציג של הבורא, מוכן למלא את הרצון חסר הגבולות של האישה.

האישה רוצה, שהגבר שלה יהפוך להיות כמו הבורא, יעלה לדרגתו, יהפוך להיות משפיע, אוהב, בעל כוונה אחת בלבד, לא לחשוב על עצמו, אלא לרצות למלא את הרצון שלה, ולמעשה, את רצון הבורא. האישה תומכת בגבר בעבודתו הגברית האמיתית בהתגברות מעל הטבע האגואיסטי שלו. האישה בעדינות, אבל בתקיפות מעודדת, מעוררת בגבר התפעלות, דוחפת אותו לצמיחה ולהתפתחות, כדי להתאים את רצונותיה ורצונותיו של הגבר, להפוך את הרצונות האלה להרמוניים, המשלימים אלה את אלה.

היום לא תמיד ולא כולם מצליחים לחיות בהתאם לתכונות הטבעיות הטמונות בתוכנו. הרבה פעמים האישה שולטת בחברה, מכוונת את הרצונות שלה כדי להשלים את החסרונות של הגברים בכל תחומי הפעילות האנושית. אישה תמיד יכול לתת לגבר עצה מועילה, מפני שיש לה אינטואיציה טבעית הרבה יותר טובה ממנו. עם זאת, ללא קשר להצלחות או כישלונות חיצוניים, האישה מרגישה לעומק את הצורך במילוי אמיתי. הרצון הבלתי נשלט שלה בהכרח יהיה מופנה למקור של המילוי הזה ושל חכמת הקבלה, שהיא שיטה, כיצד להפוך באמת להיות מאושרת בעצמה, להעניק אושר לגבר שלה, לילדיה, לקרובים ולעולם כולו.

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest