דף הבית / משבר עולמי / אבחון נכון הוא חצי הדרך להבראה

אבחון נכון הוא חצי הדרך להבראה

laitman_2009-05-28_8354_70.jpg

שאלה: האם יש איזה צד אופטימי במשבר הנוכחי?

תשובה: אני האופטימיסט הכי גדול ביחס למשבר. המקובלים רואים במשבר נקודת התחלה להצלת האנושות וסוף לכל צרותיה.

המשבר הנוכחי מראה לנו, עד כמה אנחנו נפרדים. חוסר החיבור והאיחוד מתגלה למעשה בכל השטחים, בכלכלה, במסחר וביחסים החברתיים והפוליטיים. עדיין אין הכרה כללית, בהבנה שהאגואיזם הוא הגורם לכל הרע, אבל יותר ויותר בני אדם מתחילים להפנים, ששורש הבעיה היא ביחסים בין בני האדם. אנחנו חייבים, לא רק לבנות קשרים כלכליים נכונים וקשרים לתועלת הדדית, מאיתנו נדרש, שבעולם הגלובאלי הזה, אנחנו גם ניצור קשרים מלב אל לב. זה בדיוק מה שמכתיב ודורש מאיתנו הטבע.

אנחנו חייבים להבין, שאנו תלויים אחד בשני. מהכרת התלות ההדדית אנחנו נוכל לעבור לאהבה. כמובן, שזהו תהליך הדרגתי, אבל המשבר הנוכחי הוא רק תחילתו של התהליך. זהו השלב של גילוי הסימפטומים למחלה וקביעת אבחון. עלינו לגלות, עד כמה מערכת היחסים ההדדית שלנו שגויה. זה יוביל לשלב האחרון ולסוף כל הצרות של האנושות.

כל השלבים הקודמים בהתפתחות של האנושות היו מחויבים לעבור למעשה ללא השתתפות של האדם עצמו. רק עכשיו הגיע הזמן של גילוי חוכמת הקבלה כאמצעי לתיקון, ורק עכשיו האדם יוכל בעצמו להשפיע על גורלו. עד זמננו לא הייתה לו שום אפשרות לשנות משהו.

וכך זה נמשך עד אמצע המאה ה – 20, עד שלראשונה התחילה להתגלות לנו העובדה עד כמה אנחנו מחוברים זה לזה למערכת נשמות אחת ויחידה. גילוי זה נעשה בהדרגה ובצורה הלא נעימה, וזאת כדי שנבין ונכיר בנחיצות התיקון.

ידיעות קודמות בנושא:
למצוא תרופה למחלה
ממשבר לשגשוג
המשבר הוא גילוי השבירה
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest