דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 7

תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 7

במסגרת ההכנה לכנס האינטגרלי

חשיבות המשימה שלנו בפני העולם.

1. כל האנושות, כל הטבע לאחר השבירה נמצאים בדרך לאיחוד. ואנחנו אלה שלומדים את חכמת האיחוד, החכמה על איך למשוך לעזרתנו כוחות אלטרנטיביים אחרים כדי לזרז את האיחוד.

כל החינוך האינטגרלי מסתכם בזה, כדי ללמד כמה שיותר מהר את האדם להתחבר עם האחרים. עד עכשיו לא היה צורך בשיטה הזאת, ואילו בימינו היא מתחילה להיות מבוקשת.

אנחנו כמו פתיל, מתחתינו כל האנושות, כמו שמן, ולמעלה, אור אין סוף. בהתאם לזה, אם אנחנו נעשה מעצמנו צינור מעביר, אז הכול יסתדר. עוד יתגלה לנו, שאם אנחנו לא נחבר את העליון, האמצעי והתחתון ב"ג' קווים", אז לא נוכל לפעול.

דרוש לנו קשר עם הכוח העליון כדי שהוא יעבור דרכנו לאחרים, לאלה שעוברים התפתחות במטרה להעלות את התחתון ביותר לגילוי של העליון ביותר. וכך אנחנו עובדים, כל הזמן מסתובבים במעגל הסגור הזה: מלמטה מתחדש הרצון, ומלמעלה מגיע האור.

2. בעבודה עם התחתונים חשוב לוודא שהרגש קודם לשׂכל. אי אפשר באופן תיאורטי ללמד את הקהל הרחב את חכמת האיחוד, אי אפשר להקנות לאנשים חכמה לפני הרגש. הם יברחו.

אנחנו בעצמנו מוכנים לסבול את החכמה הזאת, מפני שיש לנו רצון, "נקודה שבלב". ללא הרצון הזה גם אנחנו היינו בורחים.

צריך להעסיק ולהפעיל את המשתתפים, לספק להם התרשמויות, לאסוף אותם לסדנאות, לפתח ולהרחיב בהם אבחנות, הבנה והרגשה, לעורר אותם לבירור, כדי שהם יתרחבו בפנים ויגלו בתוכם חלל שיתחיל להתמלא בכל מיני פריטים: "קבוצה", "אני", וכולי.

כאשר המשתתפים שנאספו על ידינו דנים בשאלות בסדנה, הם בהדרגה מפרמטים את עצמם לפי תבנית של העולם האינטגרלי ומקבלים החלטות באופן אינטגרלי, דרך ביטול עצמי, דרך "כדור הפטל". הם בונים מיני מציאות משותפת כללית בקבוצה, איפה שישנה נקודה מרכזית וכלים, רצונות, שרוצים להתחבר בביטול עצמי, בהדדיות, בערבות, כדי לגלות את הבורא. בעשירייה הזאת קיים דגם של כל המציאות.

ידיעות קודמות בנושא:

תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 8
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 6
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 5

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest