דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תרגילים בסיסיים של הטבע

תרגילים בסיסיים של הטבע

שאלה: בכל מערכת יש סטיות שנחשבות לנורמה, לכן, ספק אם במערכת אינטגרלית יכול הכול להיות אידאלי.

תשובתי: כאשר אנחנו מתחילים לעסוק באיזון של המערכת דרך הבנייה של חברה אינטגרלית, אנחנו מגלים שהטבע נכנס איתנו לאיזון דינמי פנימי. הוא נותן לנו כאלה תרגילים שנחוצים להתפתחות שלנו, לא לנזק, אלא לתועלת. כמו הורים שנותנים לילד כל מיני משחקים שמציבים בפניו מטרה מסוימת: להרכיב פאזל, לגו, וכדומה.

נהייה לנו מובן שהטבע בכוונה משחק איתנו כדי לפתח אותנו. לכן מהמצבים המאיימים אנחנו מתחילים לראות את היחס העדין ומסביר הפנים שלו איתנו.

שאלה: אילו בעיות ותרגילים יכול הטבע להציב לפנינו?

תשובתי: כל מיני. כל מה שקורה היום הם גם כן תרגילים. הם נראים לנו יותר מדי נוקשים מפני שאנחנו לא מוכנים אליהם, ואנחנו עד כדי כך מאחרים בהתפתחות האינטגרלית שלנו, שלא יכולים לפתור תרגילים פשוטים ביותר. אנחנו כמו תלמידים שנשארו כיתה ופספסו את כל החומר הנלמד, מסתכלים על הרישומים שהטבע מציג לפנינו בצורה של תמונות ולא מבינים שום דבר. ואילו האדם שנמצא בתוך הקבוצה מבין הכול, מפני שהוא מסתכל בצורה אינטגרלית ונכונה על העולם דרך מרכז הקבוצה. בשבילו זה משחק.

והמשחק הזה הוא כבר בעל אופי ידידותי וטוב, ולא מסוכן! מה שבעבר נראה לנו מאיים וקטלני, עכשיו אנחנו מגלים בזה אהבה ודאגה עצומה של הטבע להתפתחות שלנו.

שאלה: אפילו התפרצויות געש?

תשובתי: לא תהיינה שום התפרצויות געש, כי אנחנו הרי נביא לאיזון גם את החלק הדומם של הטבע.

מתוך התוכנית "עולם אינטגרלי", 26.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כל עוד שני כוחות הטבע לא החריפו
עתיד האנושות
ספר לימוד אודות ההרמוניה הפנימית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest