דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / תיקחו פלייר, לא תצטערו!

תיקחו פלייר, לא תצטערו!

שאלה: מה מתרחש ברמה הרוחנית כשאני נותן לאדם פלייר?

תשובתי: העולם הגשמי לא קיים בכלל. קיים רק העולם הרוחני, עולם של כוחות. רצון, זה כוח. והמילוי של הרצון, זה גם כן כוח. קיימים רק שני כוחות: פלוס ומינוס, הקוטב הצפוני והדרומי וכולי.

אז מה קורה כשאתה נותן לאדם פלייר? – בכך אתה "נועל" אותו על הרצון שלך, ובין אם הוא רוצה בזה ובין אם לא, הוא כבר מחובר אליך. כשאתה מעביר לו איזה מידע, אז זה לא סתם מידע שמודפס על דף, הדף הזה מייצג את אותו הרצון. וכשהאדם יקרא אותו, הוא יתחבר אליו עם הרצון שלו.

כלומר, יש לנו כאן לא את העולם הפיזי המדומה, אלא שדה של כוח שעובד דווקא עם ההשתתפות הפיזית שלנו. אנחנו רואים רק את המעטפת החיצונית של הגוף, אבל בעצם הגוף לא קיים, אלה הם כוחות. לכן, אפילו אם אני לוקח אדם מהרחוב, איזה ילד, משלם לו 10 דולר כדי שהוא ירוץ ויחלק את הפליירים שלנו, זה גם כן עובד ועובד באותה דרגה של כוחות.

לכן זה מאוד חשוב. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שעדיין לא נמצאים ברוחניות, מפני שבאופן כזה הם מבצעים פעולה רוחנית. אי אפשר להעריך את זה. יוצא, שדווקא בעולם שלנו קיימת אפשרות לבצע פעולות רוחניות, כשאתה עדיין לא נמצא בהשגה רוחנית. לכן העולם הזה נברא כמדרגה האחרונה שממנה אנחנו יכולים להתחיל לפעול. ותמיד נדמה לאדם שהוא נמצא בעולם הגשמי, אבל בעצם, זה הכול כוחות רוחניים.

מתוך שיחה בסעודה בטורונטו, 19.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סמוך על האור
פחות דיבורים, יותר חלוקה
יצאתם להפגנה? – קבלו דואר!

One comment

  1. מילים כדורבנות.
    זה ממש מדהים למרות שאנו רואים עולם גשמי הכל רוחני אך חייב לקיים מעשה כדיי שכך נתחבר למקום הרוחני כמו חלוקת הפלייר וכן בקיום התורה ומצוות וודאי שהעיקר זה הרוחניות אך חייב מעשה שיחזיק את הנקודה הרוחנית ואם לא עושים מעשה זה כמו לומר אני רוצה להפיץ רוחניות אך לא לעשות מעשה של הפצה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest