דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / לימוד חכמת הקבלה / שיעור וירטואלי על ספר הזוהר, 31.1.2010

שיעור וירטואלי על ספר הזוהר, 31.1.2010

laitman_2008-11-14_sl_70.jpg

השיעור הוירטואלי נערך מדי יום א', בין השעות 16:00-17:00, נושא השיעור ספר הזוהר, שיעור מס' 13

תקציר שיעור

במהלך העבודה הרוחנית מערכת המידע מתגלה בנו בהדרגה ואנחנו מתחילים לקלוט, להרגיש ולהבין איך היא פועלת ואיך להשתמש בה נכון. ניתן להשוות את האותיות עם שבלונות, דרכן האור העליון משפיע עלינו. למשל, אנחנו רואים תמונה בקולנוע שהיא התוצאה של הקרנת קרן האור, המגיעה ממקור מסויים, על המסך. בעבודה הרוחנית מקור האור הוא הבורא, השבלונה היא התכונות שלנו והתמונה היא התוצאה של הקשר שלנו עם הבורא.

אותיות הן הכלים היוצאים מרצון אחד ומאוחד, שהבורא ברא. הבנת האותיות, תכונותיהן וצירופיהן עוזרות לנו למצוא אותן בתוכנו, בעזרת פעילות הגומלין של האותיות-התכונות והחיבור למילים-מצבים מסויימים. לכן כשאנחנו מסתכלים על המילים, אנחנו קולטים לא את המילה, אלא את שינוי הרצון והפעולה המסויימת שהיא מבצעת בנו. אנחנו מתחילים להבין את פנייתו של הבורא אלינו, ובהתאם לכך אנחנו מייצבים את הקשר החוזר עימו.

כך, אנחנו הופכים מצופים פאסיביים למשתתפים בעלי זכויות מלאות במערכת הניהול העליונה.

כדי להשיג את העולם העליון לא חובה ללמוד עברית, מספיק לדעת את המושגים הקבליים העיקריים. ידוע המקרה על אדם שחי בסיביר ולא ידע עברית, וכתב שירים בעברית גבוהה מאוד. האדם הזה גילה את העולם העליון ותיאר את תחושותיו הרוחניות בצורת האותיות, אותן כתב על נייר. כל אחד מאיתנו יכול להגיע להשגה כזאת. מי שיגלה את העולם העליון, יגלה גם את התורה שבכתב.

שיעורים קודמים:
שיעור וירטואלי על ספר הזוהר 24.1.2010
שיעור וירטואלי על ספר הזוהר, 17.1.10
שיעור וירטואלי על ספר הזוהר 10.1.10

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest