דף הבית / חינוך, ילדים / שיעור הקבלה היומי 16.03.11

שיעור הקבלה היומי 16.03.11

חלק א': הנושא "השגת רוממות ה' על ידי הסביבה"

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

חלק ב': "זוהר לעם", פרשת "יתרו"

– אות קפ"ב, מאמר "ואתה תחזה סודי סודות"

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

חלק ג': תלמוד עשר הספירות, כרך ג', חלק ט', דף תש"מ, אות ח', אור פנימי, טור א', דבר המתחיל: "וזה אמרו, אינם חסרים משם"

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

חלק ד': שיעור בנושא עקרונות החינוך הגלובלי. עקרון מס. 1 – הטבע מאוחד, אנחנו מנוגדים לו

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

שיעורים נוספים במדור: שיעור הקבלה היומי

6 comments

  1. ואלרי מנהריה

    *** ואם מעל… זה גבוה מדי… מדי מכדי להשיגו…?

  2. ואלרי מנהריה

    *** היום אנו יודעים מהמדע הפיזיולוגי – שהריגה לא נכונה, או צורות חיי מסויימות וכו' – הם מיבאים הרעלות בגוף האדם או תיפקוד לקוי של מערכת כזו או אחרת.
    * כך שבסיכומו של דבר – נראה שהתורה וצורות הניצוות של התנהגויות ופעולות גורמות לנו בסה"כ שימור גופני(שהתורה שומרת על בריאותינו…)
    * כיצד להניח זאת ליד ההסבר שלך הלילה לגבי… כבוד – כלפי הקורבן בזמן הריגתו וצורת גדילתו מצד האדם בלבד.
    * האם זה אומר שהמון תחומי מדע – נצטרך להעביר לדור הבאה כדי לראות את כתוב במערכתיות יתרה, או שידע זה כלל לא רלוונטי בחינוך שלנו???!!! * או שכל זה סתם פילפול ובילבול חסר תועלת?…

  3. ואלרי מנהריה

    *** האם הסדר הנכון בהתפתחות – הוא:
    # להיטיב לנבראים…
    # להיטיב לבריאה…
    # להיטיב לבורא…

    * וכמה, ואם בכלל, זה נחוץ להרגיש את ההבדלים שבהם…???

  4. ואלרי מנהריה

    *** הקבוצה נותנת כוח \ אבל הקבוצה גם לוקחת כוח…:
    * אז מאיפה לשאוב את הכוחות הדרושים ע"מ להתגבר על סוג של הכרת הרע כלפי הקבוצה, אם אותם הכוחות כבר לא קשורים אליה, עד כדי ההפך הגמור של זה!!!???

  5. ואלרי מנהריה

    *** מה הבדל בין שכל… לזיכרון…?

  6. ואלרי מנהריה

    ### לא משנה מה אנו עושים – אלא משנה איך אנו מתייחסים לזה…###

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest