דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / שאלתם ? – אני עונה… – 67

שאלתם ? – אני עונה… – 67

שאלה מהבלוג באנגלית: כשאני שואל שאלות ונותן פרשנות לפוסטים בבלוג, אני גורם בכך תועלת לאחרים, והם מתחילים להבין טוב יותר את חכמת הקבלה. קריאתו של הבלוג עושה אותי פחות אגואיסטי: אני הופך להיות טוב יותר כלפי הסובבים אותי ומעביר להם את טוב ליבי. האם אפשר לקרוא לכל הפעולות האלה, שמשפיעות כך על העולם, בשם "חכמת הקבלה"?

תשובתי: כמובן! אתה עושה את העבודה החשובה ביותר, מקרב את בני האדם לתיקון, ליציאה מהמצב הדחוס והחשוך הזה…

שאלה מהבלוג באנגלית: האנושות אינה יכולה לתקן את עצמה ללא חכמת הקבלה. מי שצריך להעביר לעולם את חכמת הקבלה ואת שיטת התיקון הם היהודים. אבל היהודים בינתיים לא רכשו את השיטה הזאת. איך אני יכול "להחיות" את היהודים לביצוע משימתם?

תשובתי: להפיץ בקרבם את חשיבות חכמת הקבלה, ליישם אותה בעצמך על עצמך, להפיץ אותה בקרב כל אומות העולם. בכלל, כל אחד יכול להעביר את חכמת הקבלה, כל מי שמבין כיצד לעשות זאת.

שאלה מהבלוג באנגלית: אם אנחנו קולטים את הזוהר באופן אינדיבידואלי, בתוך ההרגשות הפנימיות שלנו, אז איך אנחנו יכולים לדון בגלוי על הנושאים האלה עם החברים?

תשובתי: מפני שבנוסף לכך קיימים בנו חושים משותפים של אותו האובייקט, של ה"גוף" הכללי המשותף שלנו, מלכות דאין סוף. גם מה שאנחנו מרגישים עכשיו הוא חלק ממנה.

ידיעות קודמות בנושא:
כמה גחליליות דרושות כדי להאיר את הלילה?
קל לנו לחזור
שָם, מאחורי המילים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest