דף הבית / חינוך, ילדים / פיתוח קריירה: אישי או כללי?

פיתוח קריירה: אישי או כללי?

שאלה: היום עדיין פיתוח קריירה זה דבר פופולארי מאוד. על אף שלאנשים נעלמת המוטיבציה, מאחורי השאיפה שלהם לפיתוח קריירה מסתתר איזה חלום בהיר, תקווה לשיפור כלשהו במצבם. איך יסופק הרצון לפיתוח קריירה בקולקטיבים האינטגרליים והאם זה יתקיים שם?

תשובתי: קשה לומר. ככלל, אנשים מסתפקים במה שיש להם, כי בחברה האינטגרלית נעלמת המוטיבציה החומרית לפקד על מישהו, להזיז משהו.

בעיקרון, העבודה הזאת מספקת אותם, אם רק לא מחדירים בהם סדנאות על הכרחיות במוטיבציה חדשה, כאשר אתה נותן להם משימה חדשה, והם מתחילים לדון, לפתור אותה ביניהם ובאופן כזה עולים.

אבל לכל אדם בקולקטיב הזה, למעשה, נעלם הלחץ או המשיכה לעלות לאיזו רמה אחרת, למחלקה אחרת, למערכת אחרת. אולי רק במקרה, כאשר אתה בעצמך מוביל את הקולקטיב הלאה, בכך ששואף להפוך אותו לדרגת הביצוע והניהול הבאים, וכולי.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 20.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בשביל מה איש עסקים צריך כסף?
עתידו של העסק המודרני
מפעל אידיאלי של החברה האינטגרלית

2 comments

  1. מאיר [דרוויש] ישראל

    אני לא מצליח להתקיים. אני מתקדם מאוד בהבנת הבריאה ואהבת הזולת .אני שואל שאלות קשות ומקבל תשובת. יכולת הנתינה,הסלחנות והרחמים גדלו בי מאוד. אני חווה אורות והארות כמעט על בסיס יום יומי. חלק גדול בהתפתחות הרוחנית שלי בא ממך ואני מודה לך על פועלך . אני פונה אליך לעזרה בהבנת מצבי,אני אדם חרוץ וברוך בכישרונות מולדים ואני לא מצליח להתפרנס. אני סובל ממחלת עור קשה שמונעת ממני זוגיות וחברה. טוב לי מותי מחיי הולך ומתגבר בי כל חיי, ואני קורס בכל בחינה גשמית, אנא עזור לי להתמודד.

  2. מאיר [דרוויש] ישראל

    אני מאמין באיזון של גוף ונשמה,רצון לקבל ורצון להשפיע ולא מצליח לאזן בניהם. את החוויות הרוחניות שעברתי ועובר מאחל לכל,בעוד את החוויות הגשמיות לא הייתי מאחל לשונאי,הגעתי למצב שבנותיי אחיי ואחיותיי מפנים לי עורף. אני במצוקה וחרדת קיום נוראית, אנא ממך האר את דרכי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest