דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עוּבר של הנשמה הכללית

עוּבר של הנשמה הכללית

כנס חרקוב. שיעור מס' 7.

שאלה: בהתחשב בזה שכולנו נמצאים במדרגות שונות של ההתפתחות הרוחנית, האם אנחנו יכולים בכנס הזה על ידי הכוונה שלנו, על ידי היגיעה שלנו, לעשות כך שחלק מהחברים שלנו, נניח עשרה אנשים, כמו "פרצוף" שלם, יעברו את ה"מחסום", ואחר כך ימשכו אחריהם את כל השאר? או שלא נוכל לעשות זאת, אלא נעבור כולנו יחד את התהליך הזה?

תשובתי: כולם יחד, לא. אנחנו מונים היום בעולם מאות אלפים ואפילו יותר, לכן לא מדובר על כמות כזאת.

וכמה ואת מי לבחור, זה לא אני קובע וגם לא אנחנו. זה מתרחש בהתאם לתוכנית הניהול, לתוכנית הבריאה, שאותה אני לא יכול להעריך, מפני שלשם כך צריך להימצא בגמר התיקון ולראות את כל המערכת הכללית.

אנחנו פשוט צריכים ללכת קדימה. בכנס הזה אנחנו עשינו צעד גדול מאוד קדימה, ואתם בעצמכם מרגישים שהכנס הזה הוא מיוחד. אנחנו התמקמנו ברחם של אימא לצורך ההתפתחות שלנו, כאילו שהנחנו ביצה באינקובטור. ועכשיו אנחנו צריכים על ידי המאמצים שלנו לחייב את האור העליון לעבוד עלינו.

לאחר שנתפזר אנחנו צריכים להשתתף יחד בשיעורים, באסיפות השבועיות, בסדנאות שנערכות לפחות פעמיים בשבוע. זהו תהליך מצטבר, כאשר נעשית צבירה של כל המאמצים שלנו. בינתיים גם אצלנו מבפנים וגם בעולם עצמו לא הצטבר הלחץ מבחוץ, כדי שהלידה הזאת תצליח.

"לידה", זה כשיש כמות מינימלית מותנית של רצונות מחוברים. אז אנחנו באמת נרגיש שזה נוצר בתוכנו.

אני לא חלמתי שדבר כזה ייצא לנו בכנס שלנו, אבל אני חושב שבעתיד הקרוב זה חייב להיפתר. למען האמת, אני תמיד קצת מזרז את התהליך הזה, מפני שרואה איך העולם נע, ולכן טועה אפילו בכמה שנים. נדמה לי שזה צריך להתרחש בזמן הקרוב, בכנסים הקרובים שלנו.

דרך אגב, זה לא חייב להתרחש דווקא בכנס. אבל אתם רואים עד כמה אסיפה כזאת היא פורייה. כי להביא כזאת מסה של אנשים לכזאת הכרה, הרגשה, חיבור, חוויה, אמפטיה, לא ניתן בצורה אחרת. לכן העולם שלנו נברא כזה וניתנה לנו הזדמנות כזאת. אז בואו לפחות נודה עליה לבורא. תראו מה שהוא עשה איתנו!

מתוך שיעור מס' 7 בכנס חרקוב, 19.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הרואה ואינו נראה שעבר את ה"מחסום"
לדחוף את עצמנו דרך המחסום
לאחר שמונה שנים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest