דף הבית / נשים / סוד האיחוד זכר ונקבה – חלק ט"ו

סוד האיחוד זכר ונקבה – חלק ט"ו

האם הנשים יצילו את העולם?

שאלה: עם הידיעה עד כמה האגו הגברי גדול ועד כמה הוא הפך להיות נוקשה בתהליך האבולוציה, האם הנשים יצילו את העולם?

תשובתי: כן, הנשים יצילו את העולם. אם הן תרצנה, הגברים יתכופפו תחת רצון הנשים תמיד ובכל מקום. כשאני מבקר במדינות שונות בעולם, בקהילות מיוחדות, עמים, אני תמיד מתעניין, מי הוא ראש המשפחה? מי מנהל: הקול הגברי ("אני הוא בעל הבית") או הקול הנשי? הגבר עונה: "וודאי שאני!", אבל מספיק לראות כיצד האישה זורקת עליו מבט, והכול  מובן. כך זה בכל מקום ובכל התרבויות, זה נובע מהשורש הרוחני.

נשים צריכות לתת לגברים את הכיוון הנכון בחיים. מפני שהגברים יכולים לברוח לאן שבא להם, ואילו הנשים, כאימהות, צריכות לנהל אותם במקצת בדרך אל הבורא. זה הכרחי לגברים.

אם לא הנשים, אז הגברים היו הופכים את העולם הזה לארגז חול אחד שלם ומשחקים, מסלולי תיירות רבים, מרוצי מכוניות, כדורגל, כל דבר פרט לחיים נורמליים עם התפתחות נכונה. זה באמת כך. לכן החלק הנשי חשוב מאוד, במיוחד בחכמת הקבלה.

אנחנו רואים, איך במשך 100 השנים האחרונות, האישה פרצה קדימה, הפכה להיות עצמאית, חזקה, התברגה בכל רשויות השלטון וכדומה. כל זה קורה דווקא מפני שאנחנו מתפתחים לקראת תיקון העולם, שבו הכוח הנשי, התכונות שלה, הנאמנות שלה הכרחיים להשגת המטרה העליונה.

לכן גברים, תקשיבו לנשים. בכל קבוצה, תשתדלו עד כמה שאפשר להעלות את הכוח של החלק הנשי. צריך לקדם את הנשים ולהשתדל לנצל את היציבות, העקביות וההתמדה שלהן, כדי שהקבוצה תהיה יציבה יותר.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 03.03.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest