דף הבית / נשים / נשים שואלות

נשים שואלות

thumbs_skeptik_100_wp.jpg

שאלה: אישה מקבלת את המילוי דרך הגבר. אני מרגישה זאת בצורה ברורה מאוד, עדיין ברמה אגואיסטית כמובן. כיום את מחשבותיי ממלא רק נבחר ליבי. אני רוצה יותר להעביר את זמני הפנוי איתו מאשר לשמוע שיעור, וזה מפחיד אותי.

היכן המטרה שלי ומטרת הבורא? מה איתן? אינני יכולה לנטוש את לימוד הקבלה, אך אישי מושך אותי. אני כל כך רוצה לפסוע יחד עם הגבר בדרך התפתחות הכלי שלי, אחרת איך אקים משפחה. מה לעשות?

תשובה:

  1. להירגע.
  2. אם הוא אוהב אותך, הוא לא יפריע לך לעסוק בקבלה.
  3. אם את יכולה, תחליפי אותו במי שבטוח יעסוק בקבלה.
  4. לא להכריח אותו ללמוד, אלא למשוך אותו באהבה להשתתף בזה באופן פסיבי. היו מקרים מוצלחים שגבר שהגיע באופן הזה לקבלה, המשיך לעסוק בה ודווקא אשתו עזבה.
  5. בכל מקרה הקמת משפחה חשובה יותר מאשר הקבלה! לאחר מכן – העבודה, ורק מאוחר יותר או במקביל – קבלה.

שאלה: האם אישה אחת יכולה ללמד את האחרת בתוך קבוצת בני ברוך?\

תשובה: כן.

שאלה: מה עלינו לעשות, אם יש נשים האומרות שהן מרגישות את הלימוד בלבד כהכרחי וסולדות מהעיסוק בהפצת חוכמת הקבלה?

תשובה: כשאישה מגיעה לקבלה, מכירים לה את יסודות הקבלה כמו לגברים ואז מציעים לה לקחת על עצמה את המטלות הכרוכות בלימוד חוכמת הקבלה – השתתפות בהפצה ומעשר. אם הן לא מסכימות – אין לנו עסק איתן, שילמדו לבד, בבית. הרי האינטרנט פתוח. עלינו לחשוב אם ניתן להן הזמנה לקונגרס.

מי שלא עוסק בהפצה, אין לו אפשרות להתקדם, כי הוא אינו מפתח את הכלי שלו על ידי צירוף הרצונות הזרים אליו עד לכמות הקריטית הנדרשת.

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/o3dE6

3 comments

  1. זהר משפטים/הסולם/מאמר נשיקין/ אות תקנא

    תקנא) הנה אנכי שולח מלאך וגו': ר' יצחק פתח, פ] ישקני מנשיקות פיהו וגו'. אמרה כנסת ישראל, דהיינו השכינה, ישקני מנשיקות פיהו. שואל, מהו הטעם ישקני. ומשיב, יאהבני היה צריך לומר, למה ישקני. ומשיב, אלא כך למדנו, מהו נשיקות. הוא התדבקות רוח ברוח, שמשום זה, נשיקה היא בפה, כי הפה הוא המוצא והמקור של הרוח, ועל כן, הנשיקין הן בפה באהבה, ודבקים רוח ברוח, שאינם מתפרדים זה מזה.

    פ] (שיר השירים א)

  2. שאלה: חוכמת הקבלה מבהרת את סדר הדברים בעולם, ואת סיבת בריאת האדם. שאלתי: מה מקור הבורא? תהליך התיקון ברור לי, אך לא ברורה לי המטרה הגדולה. הרי גם הבורא ודאי נברא איכשהו, וגם לו וודאי מטרה?

    וכיצד ניתן לתת לשלם, לאור, לכוח העליון תכונות כגון: מצטער כאשר ברואו אינו מקיים איתו נתינה-קבלה

    תודה

  3. שלמה – ישראל (6:07 ,16.07.08)

     
    יש כמה דברים שהייתי מעוניין לדעת בבקשה, קודם כל אני לא יודע למה אבל כשאני שומע אותך אומר שחכמת הקבלה נועדה "לכל אחד" אני שומע שאתה מדבר על אדם אחד שהוא "הכל" שצריך כאברהם לטפס על הר סיני (הנסיונות) כדי להגיע למטרה וזה עוד דבר שאני לא מסכים איתו לפי דעתי "הר סיני" בא מניסיונות ולא משנאה.. אם אני צודק סביר להניח שאתה מחפש את המלכות ע"י ההפצה ההמונית בכל העולם רציתי לדעת מה תפקיד המלכות ולמה רוצים לעורר אותה? ואם יש "כל אחד" מי זה "אף אחד" ? אם אני מתחבר לכל העולם איפה ה"אני"? לא בא לי להיות "אף אחד".. תודה רב

    לשלמה,

    נעשה מעט סדר בדברים.

    1) משה עלה על הר סיני

    2) אברהם עמד בעשרה נסינות

    3) המלכות נקראת כל (אני)

    4) הכתר נקרא אין (אין אני)

    לפי התמונה  שאתה מצייר "לא בא לך להתבטל" ולאהוב

    כל טוב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest