דף הבית / נשים / נשים פונות לבורא

נשים פונות לבורא

שאלה: מה ניתן לעשות עם הכעס וחוסר הסבלנות שמופיעים בנו למרות ההבנה שעלינו לשייך כל מצב שמגיע לבורא כי הוא מקור האהבה ומגיע לצורך תיקון?

תשובתי: את מתייחסת בצורה שלילית לרגשות השליליים שלך ורוצה שהם יהיו חיוביים, כדי שבמקום טענות ושנאה כלפי הבורא יופיעו חיבה, הכרת תודה ואפילו אהבה, אז תבקשי את זה! הבורא שולח לך בכוונה את כל זה כדי שתבקשי ממנו אהבה, כדי שהוא יאהב אותך ואת תאהבי אותו. פרט לזה תבקשי להבין ולהיווכח שאת מקבלת ממנו רק השפעות חיוביות אבל מאחר והן עוברות דרך האגואיזם אז הן מורגשות בך הפוך, כשליליות. תבקשי על הכול! אל תסתירי דבר, להיפך, כל הזמן תיפתחי, אם את אומרת שאצל נשים זה כזה רגש רציני ויש טענות גדולות אז תפעלי באופן כזה, על כך מדובר בספרי חכמת הקבלה כל הזמן.

התמזל מזלכן כנשים קיבלתן טבע נשי שאתן יכולות בקלות רבה יותר, לעיתים קרובות יותר ובצורה תקיפה יותר לפנות לבורא מאשר גברים. בטבע של הגברים זה איננו, הם מסתירים, מוחקים את הרוב וסבורים שזה לא נכון, כי זה מראה על אופי חלש, וצריך לפעול בצורה אחרת. ואילו נשים, לא, אם הן מוציאות את הרֵגשות שלהן זה טוב מאוד, זה הטבע הנשי, תכונת מלכות, אז תפעלו.

מתוך שיעור על השאלות של הכלי העולמי, 13.02.2019

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest