לפנות ישירות לאדם

laitman_2010-11-09-11_6635-70.jpg

היום האנושות פיתחה תעשיית בידור שלמה על מנת לשכוח את הריקנות בחיים. אליפויות בינלאומיות שונות, תחרויות מסוגים שונים, והכול על מנת לבלבל את האדם ולמלא את חייו במשהו. האגו גדל ודורש מילוי. אחת המטרות של הממשלה היא לסובב לעם את הראש, להרגיע אותו ולהעסיק אותו במשהו, העיקר שלא ישאל שאלות. כי מה אפשר לענות לו אם הוא יתחיל לשאול על מטרת החיים? – לממשלה אין מענה על כך. אך היא אינה מעוניינת שאזרחיה יצאו לרחובות בחיפוש אחר מטרת חייהם, הם יאבדו את האמונה גם בחיים האלה וגם בממשלתם.

לכן הממשלה תומכת ב"כוכבים", בתרבות הפנאי הציבורית, ובתקשורת המונית שמספקת לנו מידע חסר ערך, הכול על מנת לבלבל אותנו ולהוריד אותנו מדרגת ההתפתחות אליה הגענו… כיוון שאם יאפשרו לאדם עכשיו לפעול בהתאם לרצונו החופשי, הלא מעורפל, הוא יתחיל לשאול שאלות רציניות ביותר, שאלות בוגרות מאד. הוא יגלה שאין לו מערכת חינוך לדור המתבגר, אין תרבות, אין מילוי, אין חברה בריאה – אין שום דבר! הוא יגלה שהוא חי בחברה בה שולטת המתירנות. אז הוא ישאל "זו הממשלה, זה העולם, וכך צריכים לחיות?!", אז יתחילו מהפכות ומהומות. לכן המטרה העיקרית של הממשלה היא לבלבל את הראש לעם, לא משנה היכן, בכל מדינה: באירופה, באמריקה או במדינות ערב.

לכן, כשרצון האדם גדל מעבר למה שהוא יכול לקבל מהעולם הזה, אז מתעוררת חכמת הקבלה ומגלה לו את המטרה האמיתית. אך אז מתעוררת הבעיה: כיצד מביאים את הידע הזה לאדם, כיוון שעם זה בלתי אפשרי לפנות לתקשורת ההמונים, לא לכוכבים מפורסמים, לא למדענים, לא למערכת החינוך ולא לממשלה. הם בעצמם אינם מבינים, אך כולם יתנגדו! מתגלה ניגוד מוחלט בין חכמת הקבלה לכל צורות חיים שהומצאו על ידינו בעולם הזה.

בלתי אפשרי יהיה לסמוך על אף ערוץ, אלא לפנות ישירות לעם שידע שבחכמת הקבלה נמצאות תשובות על שאלותיו הפנימיות. כל השאר רוצים רק לבלבל אותו עם השאלות הללו ולסתום אותן על ידי כל אמצעי אפשרי, אך הוא יסבול ללא ספק אם לא ימצא תשובה. לכן, אנחנו פונים ישירות לכל אדם. אנחנו לא נמצא לנו שותפים במקרה זה, אתם עוד תגלו עד כמה הם אינם נמצאים איתנו בדרך.

מתוך השיעור על מאמרו של בעל הסולם "שפחה כי תירש גבירתה", 19.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
האמת יקרה מהחיים
אך המלך הוא עירום!
להביא את העולם לתיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest