דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לסובב את ההיסטוריה לאפיק חדש

לסובב את ההיסטוריה לאפיק חדש

שאלה: מה בדיוק עוזר לבוא להרגשה חמימה של חיבור במעגל?

תשובתי: כולם תופסים את עצמם שווים. אין כאלה שהם גבוהים יותר או נמוכים יותר, כולם רוצים להתחבר, והחיבור אפשרי רק בין שווים. אני מקבל את הדעות של כולם, את כל הלבבות, את כל המחשבות. חשוב לי להתכלל בתוכם ולהיעלם שם, להיכנס לשם ולהתמוסס.

וכך חושב כל אחד. בתוך הרגשה כזאת אנחנו בונים לב אחד כאיש אחד. באותו הרגע, כאשר אנחנו משיגים כזה חיבור, אנחנו מרגישים בתוך הלב המשותף הזה כוח מיוחד, שׂכל שנקרא "תורה". כי אנחנו קיימנו את התנאי של קבלת התורה: הפכנו להיות כאיש אחד בלב אחד.

ואז אנחנו מרגישים שהפכנו לרצון אחד ולמחשבה אחת. הרצון והמחשבה המשותפים האלה מביאים לכולנו הרגשה של מצב עליון, יותר נעלה ומרומם מאשר החיים הגופניים העכשוויים שלנו. זה מעלה אותנו מעל למשפחות שלנו, מעל לאדמה הזאת, מעל לכל החיים הגשמיים.

אנחנו כבר מתחילים להרגיש את אותו הכוח שבכוונה סידר אותנו בצורה לא נוחה כזאת בחיים הארציים האלה, עם בעיות ומלחמות בלתי פוסקות, כדי שאנחנו נעלה לדרגה שלו. אם מרגע זה ואילך אנחנו נמשיך, בכך שמעוררים את עצמנו לחיבור עוד יותר חזק ונגלה עוד יותר את הכוח העליון, אז נוכל להתקדם ללא שום הפרעות חיצוניות.

להיפך, אנחנו כל הזמן נלך בדרך טובה (ב"אחישנה"), בדרך של האור. ובזה שמעלים את עצמנו למעלה, אנחנו מושכים אחרינו את כל עָם ישראל ואחריו את כל העולם, כאילו שמושכים אחרינו רשת: כולם מצטרפים ועולים.

שאלה: זה באמת כך, אבל ברגע שאני יוצא מהמעגל ופותח חדשות, אני מיד שוכח על הרגשת החיבור במעגל… איך אפשר לחזק אותו ולהפיץ לכל עָם ישראל?

תשובתי: צריך שוב להתאסף לסדנאות עוד ועוד, ושחוץ מהמעגל שלך יהיו עוד אלפי מעגלים. כל אחד מהם על ידי הפעולות שלו ישפיע על אחרים והם ישפיעו עליו.

ואז אנחנו נגלה, שרק על ידי פעולות כאלה של חיבור ואיחוד אנחנו יכולים לשנות את העולם. אנחנו באמת נהפוך להיות בעלי הבית של גורלנו. ואילו על ידי חיסול של כמה מחבלים והריסת הבסיסים שלהם, אי אפשר לתקן את המצב. בזה אנחנו לא משנים את ההיסטוריה, היא שוב תחזור על עצמה. החיבור שלנו זה האמצעי היחיד לסובב את ההיסטוריה לאפיק חדש.

מתוך התוכנית "תפקיד עם ישראל" מס' 2, 08.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מחפשים פתרון במעגל של שווים
לא הגיוני, אבל עובדה
שריון של אהבה נגד טילים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest