דף הבית / קבלה ומדע / טבע / למה מזג האוויר משתבש?

למה מזג האוויר משתבש?

שאלה: הפוסט על מזג האוויר שפורסם בפייסבוק, עורר הרבה רעש. למה התחלת פתאום לכתוב על מזג האוויר?

תשובתי: חכמת הקבלה מדברת על המערכת הכללית בה אנחנו חיים. ואנחנו בעצמנו, חלק אינטגרלי של אותה המערכת. לכן לא יכול להיות שאחד לא יהיה מקושר עם השני. מעניין שמזג האוויר מתקלקל דווקא מתוך הנקודה המרכזית של המערכת, שבתוכה נמצא האדם. העולם שלנו מנוהל לפי שלושה קווים. אם אנחנו, עם ישראל, מקושרים בינינו בקשרים טובים, אז העולם מתנהג לפי הקו האמצעי.

שאלה: אפילו מזג האוויר?

תשובתי: הכול, לא חשוב מה, כל תא וכל אטום, ובמיוחד מערכת מורכבת כמו מזג האוויר. כי זה לא סתם מזג אוויר, אלא השפעה של היקום כולו עלינו דרך השמש, הירח ויתר ההשפעות שאינן ידועות לנו, כולל כל מיני שׂדות אנרגיה בתוך כדור הארץ. זוהי מערכת מאוד לא פשוטה, שאנחנו מבינים אותה רק במעט. כל מערכת העולמות, כולל העולם שלנו, מתנהגת לפי שלושה קווים: ימין, שמאל ואמצע. קו ימין זה כוח החסדים, כוח הטוב, רחמים. קו שמאל זה כוח הרע, גבורה, דינים, כנגד הרחמים של קו ימין. וקו אמצעי מאזן ביניהם.

למעשה, הכול תלוי באיזון בין הקווים שמאל וימין, בין דין ורחמים. אנחנו רואים את זה בחיים שלנו. כך אנחנו מתנהגים עם הילדים שלנו, רוצים לכוונם לדרך האמת ומתנהגים לסירוגין, בלחץ ובאהבה, כדי שהכול יהיה מאוזן. זה לא טוב כשאחד יגבר על השני. אותו הדבר גם עם מזג האוויר, אם אנחנו רוצים שיהיה מזג אוויר נורמלי, בהתאם לעונות השנה, אז זה תלוי באיזון בינינו. עד לא מזמן, כל עוד לא היינו צריכים לתקן את עצמנו, מזג האוויר לא היה תלוי בנו. אבל בערך מתחילת העשור האחרון, התחלנו להרגיש שהטבע יוצא מאיזון, וכל זה בגלל שאנחנו בעצמנו לא משיגים איזון. יוצא, שאנחנו לא מאזנים את העולם, אנחנו לא מביאים את עצמנו לתיקון, וחוסר האיזון בעולם מתגלה כלפינו כך. שבמקום חסד ורחמים בצורה של גשם, ניתך עלינו מבול. ויהיו עוד סופות, צונאמי ובעיות אחרות הקשורות למים, שיוצאת משליטת הטוב של קו הימין. תחת השליטה של קו השמאל נראה שריפות עוד יותר גדולות וחום שיגיע ל-60-50 מעלות והתפרצויות של הרי געש. אין לנו איזון בקו האמצעי, ולכן אנחנו נזרקים מקיצוניות אחת לאחרת.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 8.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest