דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / האנטישמיות רק שינתה את פניה

האנטישמיות רק שינתה את פניה

מתוך מאמר דעה: "אם ניתן לאנטישמיות להתפתח ללא פיקוח, התהליך יגיע מהר מאוד לאלימות ולמוות. הנאצים יצרו אמונה, שקבוצה קטנה מאוד מבחינה מספרית, היהודים באירופה ובגרמניה, יכולה "להדביק" את הגזע הארי. והדרך היחידה למנוע מצב זה, היא להשמיד את כל היהודים.

הוותיקן והכנסיות הפרוטסטנטיות, מילאו את שורות החיילים האנטישמים. אם האפיפיור היה מגנה באופן פעיל את הרעיונות של עליונות הגזע הארי, ההיסטוריה הייתה שונה לחלוטין. האנטישמיות כתופעה התפתחה לאורך כמה מאות שנים. קאנט, שופנהאואר, הגל, היידגר אמרו שהיהודים הם הערפדים של החברה. אירופה של תחילת המאה ה-20 הייתה משוכנעת שכל היהודים רוקמים מזימה להשתלט על כלכלת העולם. היהודים הרגו את ישו, ועל זה התבססה הופעתה של האינקוויזיציה בספרדהיום האנטישמים מכנים את ישראל מדינה נאצית, בה היהודים משחקים את תפקיד הנאצים במזרח התיכון. האנטישמיות שינתה את פניה, אך לא נעלמה לשום מקום".

אני חוזה שהעלילה הבאה תהיה זו: היהודים כיוונו את המוסלמים לכיבוש אירופה, כדי להסיט מעצמם את תשומת ליבה של אירופה. לכן האנטישמיות, במידת התפתחותו של הטרור באירופה, הולכת וגדֵלה, ובהכול אשמים ישראל. כך הם יקשרו בין הטרור המוסלמי ליהודים! בעולם ישנו רק "נער אחד להצלפה" – ישראל, מפני שרק ממנו, מההשתוקקות שלו לביצוע "ואהבת לרעך כמוך", תלויה ההשתוקקות של העולם לאותו העיקרון והיחס של העולם כלפיו. מצבו של העולם הוא תוצאה ממצבו של עם ישראל, במיוחד כשניתנו לו לצורך זה מדינה ועם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest