דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להעלות יחד איתי את כל חלקי הטבע

להעלות יחד איתי את כל חלקי הטבע

כנס חרקוב. סדנה מס' 5.

הבורא ברא רצון אחד ויחיד. בעולם שלנו, זה כל הטבע הסובב אותנו.

חלקי הטבע הדומם, הצומח והחי, הם כל החלל הענקי, כדור הארץ וכל מה שקיים, חוץ מהאנושות.

האנושות מתחלקת לשני חלקים. חלק אחד תיקן את עצמו עוד לפנינו, אלה הם המקובלים מאדם ועד זמנינו. והחלק האחר של האנושות, שכולל שבעה מיליארד בני אדם, לא יכול לתקן את עצמו ואנחנו צריכים לבוא אליהם כבר עם "מכשיר" של תיקון, שעל ידו אפשר לתקנם.

את מכשיר התיקון הזה אנחנו רוכשים בקבוצה ואחר כך מפנים אותו לעבר האנושות. באופן כזה, אנחנו מקבלים אור דרך כל המערכות המתוקנות, שתוקנו על ידי המקובלים, ומצרפים אלינו את כל האנושות.

איך אנחנו מתקנים את חלקי הטבע הדומם, הצומח והחי? זה הכול התפקיד שלנו. אנחנו צריכים לעשות את זה, כי כל חלקי הטבע מהווים בפני עצמם רצון אחד ויחיד, שנברא על ידי הבורא, "מלכות דאין סוף".

התיקון של דרגות הדומם, הצומח והחי נעשה על ידי ההתכללות באדם, אם הוא מתייחס אליהן בצורה נכונה.

לכן, אדם בכוונות שלו חייב בהכרח לקחת בחשבון, שהוא רוצה להעלות יחד איתו את כל שאר חלקי הטבע. בסופו של דבר, על ידי זה שמתקנים את עצמנו, אנחנו צריכים לחשוב על כך, שכל חלקי הטבע משתתפים בתהליך הזה יחד איתנו. אם אנחנו מתייחסים אליהם בצורה נכונה, כלומר משתמשים בצורה נכונה והגיונית בכל חלקי הטבע, חוץ מהחברה, אז הם נכללים בנו באופן אוטומטי.

באופן כזה, אנחנו רואים, שבייצוב הרצון שלנו, התפילה שלנו, אסור לשכוח אף חלק מהבריאה. אנחנו צריכים לתאר לעצמנו הכול ביחד בצורה אינטגרלית ולהשתדל לעבוד עם כל אחד מהחלקים האלה, לא לזרוק, לא לזלזל, מפני שרק אצלנו נמצאת הבחירה החופשית ורק אנחנו אחראים לכך, שבכוונות שלנו ישתתפו כל חלקי הבריאה.

לכן חוץ מ"אני, קבוצה, בורא", אנחנו צריכים לכלול גם את החלקים האחרים של הבריאה, לזכור שכל זה, "מלכות דאין סוף" אחת, שלם אחד ויחיד. ומפני שבאחד והיחיד הזה רק אנחנו מהווים את החלקים שמיישמים, אסור לנו לשכוח את כל השאר.

לכן אנחנו עוסקים בחינוך ילדים ובכל שאר השאלות.

בעיקרון, חכמת הקבלה, זה היסוד האידיאולוגי של הדור הבא שמתחיל עכשיו להיווצר ואנחנו צריכים לתת להם את היסוד הזה.

מתוך כנס חרקוב, סדנה מס' 5, 18.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
"תפילת רבים" היא הדרישה היחידה
תפילת רבים
העולם יימשך אחרי הקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest