דף הבית / קבלה ומדע / לגלות מעבר למה שאני מכיר

לגלות מעבר למה שאני מכיר

שאלה: חכמת הקבלה טוענת, שהאדם נמצא תחת אור שמשפיע עליו כל הזמן, שגורם לתהליכים ושינויים פנימיים. אבל בני האדם אינם מודעים אליהם וממשיכים לחיות את החיים שלהם?

תשובה: זה שהם לא מכירים, זה לא אומר שהם לא מודעים, גם אני לא מכיר מה שקורה בגוף שלי, יש שם עכשיו כל מיני מערכות שעובדות במיליארדי פעולות בכל שנייה, אני לא מרגיש את זה. אז אני נברא בצורה כזאת שאני מרגיש רק חלק מהפעולות, חלק הקטן מאוד, מזערי ממש, מה שקורה בסביבה כך מחוץ לי וגם בי. וההרגשה הזאת, מה שאני תופס קצת מהסביבה וקצת מעצמי, זה בעצם החיים שלי.

חכמת הקבלה מוסיפה לנו גילוי של הכוח העליון שנקרא "בורא", שאותו אנחנו מגלים, משיגים, לפי תנאי של השתוות עימו, הזדהות עימו, ובזה שאנחנו משיגים אותו אנחנו עולים לדרגתו. זאת אומרת, אנחנו עוברים את כל השלבים של ההתפתחות, עד שעוברים בסולם העולמות, העלמה והסתרה של הטבע הכללי כולו, ומגיעים למצב שמגלים את הכול.

בטבע שאנחנו משיגים, אנחנו מגלים חוקים, משפטים, תנאים, יחסים, פעולות מאוד מדויקים, הכול מאוד מדויק. והאדם, במידה שהוא משתנה ומשתווה עם התנאים, החוקים, הפעולות, המצבים האלו, בהתאם לזה הוא מכיר אותם ומבין אותם וניכלל בהם. וכך נעשה אדם שלם, כמו כל המציאות.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים – קבלה ומדע" מס' 28, 2.1.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest