דף הבית / משבר עולמי / לא אוטופיה, אלא מציאות חדשה

לא אוטופיה, אלא מציאות חדשה

laitman_2009-04_9109_70.jpg

שאלה: העולם שאותו אתה מתאר, מצטייר כאוטופיה. אפילו אם האדם ירצה לעבוד למען הזולת, הוא תמיד יחשוש, שיכולים לנצל אותו.

תשובה: אני לא מדבר על אוטופיה, אני מציע לאנשים לראות, שאנחנו נמצאים בעולם חדש המחובר כולו באופן הדדי.

ידועים לך חוקים של עולם אינטגראלי? תפנה למדענים ותשאל כיצד פועלת מערכת סגורה, עד כמה בשיתוף עם תוכנה מסוימת עובדים כל חלקיה בהרמוניה ושיתוף פעולה הדדי!

הטבע לא דורש מאיתנו להשיג מייד הרמוניה אידיאלית זה עם זה ואיתו. היום על ידי פעולותיו, הטבע "מציע" ללמוד סוגיה זו. הוא רק מעורר אותנו.

כדי להתחיל לתפקד נכון ובצורה הכרתית בעולמינו, התינוק מתכונן לחיים בעולם במשך 20 השנים הראשונות של חייו. האם ניתן לשחררו לעולם הגדול אם לא למד את חוקיו, שעל פיהם העולם פועל?! לכן יצרנו גני ילדים, בתי ספר, אוניברסיטאות וכו', וכל זה היה על מנת להבין את העולם הישן שמוכר לכולנו.

היום כולנו נמצאים ברמת התינוק. לכן, לפני הכול צריך לחנך את האדם. בעבר לימדו את האדם כיצד להתקיים ולחיות בעולם הזה, איפה שקיימים חוקים של רווח עצמי: מכסימום רווחים במינימום השקעה. היום החוק הזה מוחלף על ידי הטבע לחוק חדש – חוק של חיבור וקשר הדדי.

זה אומר, שלא יכול להיות לך יותר טוב מאשר לי, ואם רע לך אז גם לי רע, כי אנחנו נמצאים במערכת אחת. לכן אתה מחויב ללמוד על אותה מערכת של חיבור הדדי, ולספוג ממנה דפוסי התנהגות חדשים. ואז תהיה מוכן לחיים בעולם החדש!

תהליך זה של לימוד מחויב לעבור עכשיו כל העולם!

ידיעות קודמות בנושא:
רוצה ללמוד איך להיות מתוקן
כולם תלויים בי ואני בהם
משחק לפי כללים חדשים

ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest