דף הבית / המשבר ופתרונו / לארה"ב צפויים זמנים קשים

לארה"ב צפויים זמנים קשים

דעתו של מ. חזין, כלכלן: להמשך ההתפתחות של הכלכלה העולמית יש חשיבות עקרונית לעובדה מי ינצח. בראש ובראשונה, דווקא הכלכלה מדאיגה את הבוחרים. רומני הצליח למצוא מילים כדי לשכנע את הבוחרים: כאשר אובמה נכנס לתפקיד, 32 מיליון בני אדם חיו על תלושי מזון, ועכשיו 47 מיליון בני אדם חיים כך. הצמיחה של המשק ירדה בכל שנה. הגירעון בתקציב גדל בזמן הנשיאות של אובמה בטריליון דולרים בשנה, והתמ"ג הטבעי האמריקאי ירד ב- 7%-8%. מתברר שלאובמה נהיה יותר ויותר קשה לקבל את תמיכתם של העניים, משום שרמת חייהם אינה עולה. אובמה פספס את ההזדמנות החשובה בעיני הבוחרים להראות כמה הוא חושב על העם.

תוצאות העימות היו מפתיעות. בשנים הקודמות, תוצאות כגון 54%-46% או לפחות 40%-60% היו רגילות. אך בעימות הזה, לפי רשת CNN שקרובה יותר לאובמה, רומני ניצח עם תוצאה של 67% – 25%, שזה אפילו לא תבוסה, אלא פשוט כישלון מוחלט. וזה אומר שהתפנית התהפכה. אם מבין שניהם, רומני ינצח בעימות אחד לפחות, הסיכויים שלו לזכות נהיים טובים. זוהי התוצאה של התהליכים הגיאופוליטיים שמתרחשים בעולם הקשורים לפילוג בצמרת הפיננסית העולמית. העניין הוא שאובמה מנסה לשמור על הסדר העולמי הישן שזמנו עבר, ורומני מייצג את הסדר החדש. אבל ללא קשר מי יהיה נשיא ארה"ב, למדינה הזאת צפויים זמנים די קשים.

התייחסותי: רומני מגלם את הסדר העולמי החדש. והעיקר, שהוא מבין את מקומה של ישראל בעולם. הרי השינוי בעולם מותנה בגילוי האור העליון בו, וזה תלוי לחלוטין במה שקורה בארץ ישראל. כך אומרת חכמת הקבלה. תיקון העולם בא מארץ ישראל, ומי שלא מביע את תמיכתו בתהליך הזה, מוביל את עצמו ואת ארצו בחזרה להיסטוריה …

ידיעות קודמות בנושא:
ארה"ב הגיעה לקצה התהום הפיננסית
ארה"ב שמה אזיקים על הכלכלה
לצידו של מי אתה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest