דף הבית / המשבר ופתרונו / כסף – ניהול – שליטה – "אור מקיף"

כסף – ניהול – שליטה – "אור מקיף"

דעתו של ר. פאולאוסקס (Paulauskas R.) פוליטולוג: הליברלים האירופאיים מציעים לשחרר את האדם ואת החברה מערכי הליבה הקשורים לגזע, לאום, מין, משפחה ומדינה. הרס המשפחה על ידי הליברלים התחיל, כאשר כתוצאה מהחינוך, ילד אימץ את המחשבה שהוא אינו שייך למשפחה. לפיכך, ישנם בתי יתומים רבים, כי אם הילד גדל מחוץ למשפחה, הוא לא מרגיש קשור להורים ומעבירים אותם לבית יתומים.

הזהות המינית נהרסת. מקדמים את הרעיון שהמין זאת תכונה לא מולדת, אלא נרכשת, והדבר מתייחס לשני המינים. להומוסקסואלים דואגים יותר מאשר לכל מגזר אחר של החברה. בכך האליטות מפחיתות את שיעור הילודה, מפחיתות את האוכלוסייה, ומערערות את המורל של החברה. כאשר החברה מאבדת את הווקטורים של "טוב – רע", היא מתפרקת ונהיית חשופה יותר למניפולציות. לכן העולם עומד בפני שינויים חסרי תקדים ומהומות חברתיות. האיחוד האירופי לא יהיה מסוגל לשמור על רמת חיים, ובמצב הזה מנהלי "תיאטרון הבובות" הזה צריכים כאוס שבו קל יותר לשלוט באנשים.

האיחוד האירופי מורכב מ- 28 מדינות, כאשר לכל אחת מהן יש מסורת היסטורית משלה. האיחוד האירופי הוא לא מבנה דמוקרטי. מדינות ועמים מתנגדים לכך. לכן, הפקידים של האיחוד חייבים להרוס את המדינות ואת הריבונות שלהן, כדי להחזיק את המבנה המורכב הזה! הרעיון המרכזי של האיחוד האירופי כבר נראה באופק – לחלק את כל המדינות לאזורים ולחבר ביניהם מחוץ לגבולות המדיניות: וזאת כדי להרוס את הבסיס ההיסטורי של המדינות ולשמור על האיחוד האירופי, שנקרע לגזרים על ידי כוחות של חיבור והפרדה.

כולם כבר רואים שהפרויקט של האיחוד האירופי נופל, אבל במערכת הדמוקרטית מגיעים לשלטון אנשים שמייסדים את החברות הבינלאומיות, אשר לאחר מכן מופעלות לטובתם. והמונים מצביעים עבור המועמד המתוקשר ביותר, שבו הושקעו כספים רבים.

אנשים רואים את העולם לא כמו שהוא באמת. אנחנו רואים את האשליה, את מה שהיינו רוצים לראות. מי מרוויח ממדיניות כזו של האיחוד האירופי, מי מעצב אותה? – מי שמפעיל את מכונת הדפוס והתאגידים הרב לאומיים – משפחת רוטשילד ומשפחת רוקפלר. הם מנהלים את התהליכים העולמיים, והכסף עבורם הוא חסר ערך: הם ידפיסו כמה שירצו. המטרה שלהם ושל חייהם היא כוח. הפוליטיקאים האירופיים הם הצעצועים בידיו של הכוח העולמי הזה.

התייחסותי: התמונה הייתה עצובה, אם מעל כוח השלטון לא היה הכוח העליון. ואנחנו יכולים להשפיע על הכוח העליון הזה ובכך לשלוט בגורלנו, בלי לפחד מכל סוג של כוח ושליטה של העולם הזה – הרי, על ידי האיחוד בינינו אנחנו מפעילים את "האור המקיף" אשר משנה אותנו לדמותו של הבורא. על ידי החיבור בינינו אנחנו מתעלים מעל כל הבובות המשתלטות של העולם שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
מדינות נחלשות
חברי האיחוד האירופי יאבדו את ריבונותם
בשבדיה מבטלים את הדמויות של אבא ואימא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest