דף הבית / המשבר ופתרונו / מה מכין לנו האו"ם…

מה מכין לנו האו"ם…

ידיעה: בפגישה ה- 68 של האו"ם, מנהיגי העולם מדברים על התפתחות, על השגת "יעדי הפיתוח של המילניום" שמבוססים על התפתחות כלכלית כמפתח לשיפור הרווחה של האדם ושמירת זכויות הפרט.

בגיבוש תוכנית ההתפתחות אחרי 2015, מנהיגי העולם צריכים להכיר בקיומו של המומנטום האדיר להתפתחות הכלכלית, אשר יכול לתרום להתפתחות של חברה הרמונית יותר. על ידי קידום של שלום ושגשוג, הפוליטיקאים יכולים לתרום לרווחתם של אנשים ברחבי העולם.

התייחסותי: לא נשאר לאו"ם מה לעשות חוץ מלשחק את המשחק שמוטל עליו. הרי, פתרון הבעיה ברמה של העולם שלנו, אינו קיים! הבעיה היא, שמהכוח שפיתח את המין האנושי ("שבע שנות שובע" של עבדות מצרים), האגו שלנו החל לטרוף את ילדיו, בדומה לגידול סרטני שמתחיל לטרוף את הגוף, וכתוצאה מכך, גורם למותו של הגוף וגם של עצמו. ("שבע שנות רעב" של עבדות מצרים).

בסופה של ההתפתחות הזאת דרך הסבל ("בעיתו"), הסבל הנוראי (עשר מכות מצרים), צריכים להתגלות הכרת המבוי הסתום, והרצון לצאת מהטבע האגואיסטי הזה בכל מחיר. החל מהיום, ניתן לעבור את כל הדרך הזאת בתיקון הדרגתי על ידי חיבור ("אחישנה"). בדרך זו מתגלה התרופה נגד האגו (סרטן שמתרפא על ידי הקרנה – על ידי האור העליון).

ידיעות קודמות בנושא:
על הקהילה הבינלאומית
ועידת האו"ם בנושא האושר
על סף קריסה או על סף מדרגה חדשה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest