דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כלי להשפיע ישירות על הגורל

כלי להשפיע ישירות על הגורל

שאלה: בכל המקורות כתוב על חשיבות החיבור. אז מדוע קיים עיוורון כלשהו שלא מאפשר לאנשים לראות את הדברים הללו?

תשובתי: צריכים לאפשר לאדם להרגיש על מה מדובר. אחרת זה יישאר בשבילו רק כמילים גבוהות שאין מאחוריהן שום דבר מציאותי.

אבל אם הוא ישתתף בסדנה, ב"שולחן עגול", אז פתאום הוא יתפעל כאילו מעולם לא שמע עד כה שהחיבור יכול לעורר הרגשה כזאת.

פתאום הוא יבין את הכול. כי קודם הוא רק שמע, ובמקרה הטוב היה חושב על זה רגע. אבל האדם חי בהרגשה, החומר שלנו הוא רצון לקבל, לכן אנחנו תופסים את הכול דרך הלב. כל עוד דברינו לא נוגעים ללב, אין להם שום משמעות והם נשארים רק פילוסופיה וסיסמאות ריקניות. לכן חייבים להביא את האדם להתרגשות ולשם כך חייבים למשוך אותו לסדנה מיוחדת עם שאלות שמהן הוא יתרגש ויבין שטמון כאן כוח מיוחד.

הוא ירצה להיות כל הזמן במצב מיוחד כזה, להמשיך אותו עוד ועוד ולעורר אותו לפי רצונו. עלינו להביא אותו להרגשה כזאת מספר פעמים כדי שהיא תחיה בו. ואחר כך הוא לא סתם יקבל הרגשה נעימה, אלא הוא יגלה את כוח האיחוד. ואנחנו נוכל ללמדו להשתמש בכוח הזה כדי לתקן את חייו, את המצב, כדי להיפטר מכל הרע. כלומר, ישנם שלבים מסוימים בהכרת עוצמת החיבור.

בואו נעשה "שולחנות עגולים" בכל הארץ ונשתדל להתחבר, לעורר את עצמנו לחיבור כדי למשוך את המאור המחזיר למוטב, שהוא יתפשט בינינו ויתקן את הכול. ללא ספק, זה ישפר את המצב. בנוסף להרגשה הטובה, זה יגרום לשינויים משמעותיים בשטח ברמה הגשמית.

אם אנחנו נעשה את כל זה, אז זה יעורר זעזוע חיובי בכל המדינה. זה ישפר את היחסים בינינו ואת התנהגותם של הנהגים בכבישים. תנסו פעם אחת ואתם תראו. במיוחד אם אנחנו במצב כל כך קשה, כי נחטפו שלושת הנערים וכולם מעוניינים שהם יחזרו בשלום.

זה נקרא תפילה אמיתית. כאשר אנחנו מעלים חיסרון דרך החיבור, האיחוד בינינו, הוא מעורר ישירות את המאור המחזיר למוטב והופך לתפילת רבים.

יש בידינו כלי שבעזרתו אנחנו משפיעים ישירות על הבורא ומפעילים את הכוח העליון, לכן אנחנו לא זקוקים לפוליטיקה. יש לנו הזדמנות לבצע פעולות מעשיות שמעוררות את האור העליון. הוא תמיד מוכן לזה ונמצא במנוחה מוחלטת, צריכים רק להפעיל אותו.

בזמן הסדנה האנשים צריכים להרגיש שהם מעוררים את כוח האיחוד ביניהם שעוזר להם. צריך רק להסביר להם שבתוך כוח האיחוד בינינו טמון הכוח הפנימי של הטבע.

כל הטבע הוא מנגנון אחד מאוחד, לכן כאשר אנחנו מתחברים אנחנו מעוררים את הכוח המיוחד הזה שמחבר אותנו אליו וממלא אותנו. בצורה כזאת אנחנו הופכים לגוף אחד שבו הכול מתאזן מפני שהטבע הוא גלובלי.

מתוך שיעור על פי מאמר "הערבות", 18.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חיבור מול פני הרע
סדנה אחת גדולה בכל רחבי הארץ
בתקווה לחזרה ללא פגע של הנערים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest