דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כיצד לצאת למסלול הרוחני

כיצד לצאת למסלול הרוחני

כדי לצאת למדרגה הבאה דרוש לי רצון אליה, כי הרי השׂדה של הכוח העליון עצמו אינו משתנה! השׂדה של הכוח העליון מחולק לדרגות, ובינתיים אני נמצא הכי למטה, בדרגת "העולם הזה". באיזה אופן עליי לקפוץ לדרגה הפוטנציאלית הבאה של "עולם העשיה", ואחר כך עוד ועוד יותר למעלה? – אנחנו נעים בשׂדה הזה בקפיצות, כמו אלקטרונים שמקפצים ממסלול למסלול.

כדי לעבור ממצב/ממסלול 1 למצב 2, אני צריך לקבל רצון של דרגה 2, לרצות לקפוץ עד לדרגת ההשפעה הזאת! כלומר, כדי שהכוח של השׂדה יבצע את העבודה, יעביר אותי מדרגה 1 לדרגה 2, יזרוק אותי ממדרגה למדרגה, אני חייב כבר במצב 2 לרצות להימצא במצב 3. עליי רק לרכוש רצון נכון ואחר כך השׂדה כבר מעביר אותי, בהתאמה אליו. אך איך אפשר לרצות יותר השפעה ממה שיש אצלי, כדי להזמין בקביעות את פעולת העלייה ב-125 המדרגות הרוחניות? – לשם כך אני זקוק לסביבה. לי עצמי קיים רצון ליחידה 1, וכדי לעלות דרוש לי כוח של 10 יחידות. לכן תתחבר עם עוד 9 חברים ותקבל כוח עבור הגובה הבא של 10 יחידות. אין אפשרות אחרת!

לכן נשמה אחת גדולה של אדם נשברה, כדי לתת לכל אחד אפשרות והזדמנות, בזה שהאדם מחבר לעצמו רצונות של אחרים, הוא מזמין על עצמו השפעת השׂדה ונע במדרגות מ-0 עד 125, עד לגמר התיקון השלם. ורק בזכות חיבור עם אחרים אתה מקבל נחיצות לעלות. מלכתחילה ניתן לך רק ניצוץ, אך הודות לו אתה צריך לחבר עוד 9 ניצוצות, ואז אתה תקבל כוח פוטנציאלי מספיק כדי לקפוץ לדרגה הבאה. וזה מתרחש בפתאומיות, כמו בריחה ממצרים.

אותו הדבר מתרחש בכל מדרגה. אנרגיה פוטנציאלית גדלה בכך שמקפצת בדרגות אלה: 1, 2, 3 וכולי, מאחר וכך גדל הכוח (העביות) של הרצון: שורש (0), א' (1), ב' (2), ג' (3), ד' (4).

לכן אתה נמצא במצב 1 הנמוך ביותר, ותחילה נדמה לך שאלה הם החיים! אך אחר כך אתה פתאום מרגיש, שזוהי גלות… כדי להבין זאת, עליך לצייר לעצמך בבירור את ה"גאולה", את המדרגה הבאה. כי יכול להיות שאתה חושב שגאולה זה גן עדן המלא בכל מיני מטעמים, או שעבורך גאולה זה אפשרות להשפיע, לאהוב, להתחבר עם אחרים.

ואת הבירור הזה אנחנו מיישׂמים גם כן בקבוצה. כל העבודה מתרחשת בתוך הנשמה, שבורה או שלמה ומורכבת חזרה בכוחות שלנו. אם אנחנו נתחבר בינינו חזק יותר, אז אנחנו מחוללים שׂדה כוח בעל עוצמה גדולה יותר ומושכים חלקיקים יותר חלשים, ובכך עוזרים להם להתקדם. הם ירגישו משיכה אלינו, כי הרי כולנו מחוברים יחד עוד מנשמתו היחידה של אדם. היא נשברה רק ביחס אלינו ואיננו מרגישים אותה, אך היא קיימת. אנחנו יוצרים סביבנו מעגלים אנרגטיים ומושכים בני אדם.

כך פועל שׂדה הרצון, וזוהי הפצת חכמת הקבלה האמיתית. המעגלים האלה חודרים לכל הנשמות, לכל האנושות, ככוח רוחני יחיד וכולם מתעוררים למטרת הבריאה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הגלות והגאולה", 02.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
חדורים בשׂדה אחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest