דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חלקיק בשׂדה של הכוח העליון

חלקיק בשׂדה של הכוח העליון

laitman_2010-10-03_7719-1_us-70.jpg

ניצוץ "ישר-אל" מתגלה באדם והוא מגיע לחכמת הקבלה. אחרת, איזה כוח היה מביא אותו? בכל אחד מהמשתתפים נמצא הניצוץ הזה, אחרת הוא לא היה לומד. אנחנו כולנו שׂוחים בשׂדה הכוח העליון, כוחות של רצון לקבל ורצון להשפיע, מקצה אל הקצה, בכל רגע, בכך שמוצאים לעצמנו את נקודת האיזון המתאימה.

כל אדם נמצא כאילו בשׂדה אלקטרומגנטי, כחלקיק טעון שמגיב להשפעתו. אם השׂדה משתנה, אז הוא מעביר את האדם/החלקיק ממקום למקום. וכך אתה הגעת לחכמת הקבלה. התעורר בך הרצון, השייך לאחידות ולשותפות הזו של אנשים, ואתה התמזגת לתוכה. ולכן אתה נקרא "ישר-אל" (ישר אל הבורא), בהתאם לניצוץ הזה. והרצון הזה של ההשפעה אינו יכול להירגע עד שלא תיישׂם אותו. אתה לא תוכל לחיות יותר בגלות הפנימית שלך!

עכשיו בכנס "קבלה לעם" העולמי מתאספים 7,000 איש, חלקם חיים בישראל, חלקם בכל רחבי העולם. אך כל אחד מהם נמצא בגלות מהעולם הרוחני! את כולם מאחד כעָם "ישר-אל" רוחני אחד, אותו הניצוץ שאינו שייך לגשמיות, וברוחניות הוא גם כן קיים רק כנקודה אך בהתאם למטרה שלו הם כבר נקראים "עָמו של הבורא", בכוח המצב העתידי.

כשכל בני האדם האלה מתאספים ומחברים את הניצוצות שלהם יחד, כל אחד משקיע את הכוח הקטן שלו, אז כל אחד מקבל את הכוח של כולם, העוזר לו לצאת לעולם הרוחני.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הגלות והגאולה", 02.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד לצאת למסלול הרוחני
"גרפיקה" של מגע הדדי
כוונה כה פשוטה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest