דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד להפוך את החיים לחיים טובים?

כיצד להפוך את החיים לחיים טובים?

שאלה: איך אפשר להסביר ל – 99% מבני האדם מה הם חיים טובים?

תשובתי: האדם מכנה את החיים כטובים, לפי מה שטוב עבורו. אבל בזמנינו, כאשר אנחנו לא מחוברים בצורה נכונה עם אחרים, לא יכול להיות לנו טוב. אנחנו רואים שהעולם מתפורר, מפני שהאור העליון שיורד לעולם רוצה למלא אותו ואילו העולם לא תואם לאור הזה. ככל שהטוב הרוחני קרוב יותר לעולם שלנו, כך יותר רע לנו. התקרבות האור העליון לעולם נותנת לנו הרגשת חושך, מפני שאנחנו לא מתוקנים, אנחנו הפוכים לו.

לכן, אם אנחנו רוצים להרגיש את הטוב ואת כל הטוב, אז עלינו לשנות את עצמנו ולהידמות לאור העליון, כדי לא לשקוע במשברים ובעיות, מפני שהאור מתקרב אלינו יותר ויותר. במילים אחרות, עלינו להתאחד בדרגת העולם שלנו. כמו למשל, אם היו מודיעים לנו בחדשות שאסטרואיד מתקרב לעבר כדור הארץ ונשקפת לו סכנה, כך בני האדם צריכים להרגיש, שאנחנו נמצאים במצב של סכנה, האור העליון מתקרב אלינו, הבורא רוצה להתגלות בנבראים, לכן אנחנו נקראים "הדור האחרון".

נכנסנו לתקופה, שבה הלחץ עלינו ילך ויגבר יותר ויותר. לכן חכמת הקבלה מתגלה, ומסבירה שעלינו להתאים את עצמנו לאור העליון, להפוך להיות דומים לו במשהו. אנחנו, זה כלי של הנשמה, הבורא, זה האור. הכלי יכול להפוך להיות דומה לבורא רק אם אנחנו נתחבר בינינו. במילים אחרות, אם אנחנו רוצים שיהיה לנו עתיד טוב יותר, עלינו להתאחד.

מתוך שיעור עם הכלי העולמי, 11.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest