דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לשנות את מפת הגורל שלי

לשנות את מפת הגורל שלי

שאלה: האם חכמת הקבלה יכולה לעזור לי לשנות את מפת הגורל שלי, אפילו אם היא רשומה לפי הכוכבים?

תשובתי: הגורל של כל אחד מאיתנו רשום בצורה מדויקת לחלוטין. אם ניקח את הנקודה ההתחלתית ואת הנקודה הסופית של הדרך שלנו, אז איך שלא תסובב את הדברים, כל נשמה צריכה לעבור את כל השלבים בדרך ולהשיג את נקודת היעד הסופית שלה, את המימוש המלא.

הכול תלוי באופן שבו תעבור את הדרך שלך: מהר או לאט, תיפול תזחל, תעלה או להיפך תעוף מנקודה אחת לשנייה. יש חשיבות רבה מאוד, אם תהיה בייסורים גדולים, במינוס, או שתהיה בפלוס. אבל עדיין, הנקודה הסופית כבר מסומנת עבור כל אחד מאיתנו. לכן, כל מה שחכמת הקבלה מעניקה לנו, מיועד לכך שלא תאֵט את הזמן שלך.

נניח שהנשמה יוצאת מנקודה A לנקודה B. אתה יכול לעצור למשל בנקודה "N" ולעבור לנקודה "M" בייסורים גדולים במשך כמה גלגולי חיים. אבל אתה גם יכול לעשות זאת במהירות, כמו במעוף. באופן כזה, אנחנו קובעים את התנועה קדימה בזמן, בגודל ובאיכות. זה תלוי בך. ואת זה מעניקה חכמת הקבלה. היא מאפשרת לנו לראות  את כל התמונה, לתאר בערך את המטרה הסופית שאליה עלינו להגיע.

למעשה כל קטע בדרך, זו השגה של המטרה הסופית, רק כל פעם בקנה מידה יותר ויותר גדול: נפש, רוח, נשמה, חיה, יחידה או 125 מדרגות של התפתחות הדרגתית של הנשמה. כשאנחנו מפתחים את הנשמה, אנחנו מתחילים להרגיש, כיצד אנחנו משיגים, מרחיבים את הטבע, נכללים בתוכו, מתחילים לראות ולהבין אותו. זה כמו סימפוניה ענקית, שמושכת אותנו פנימה, ומאפשרת לנו להיות משתתף אינטגרלי שלה. השגה של הרמוניה ענקית זו, כאשר כל חלקיק במיליארדי מצבים נצמד לכל השאר בתאום אידיאלי, וזהו התענוג הגדול ביותר.

שאלה: האם אנחנו הולכים בקו ישר או שבכל מקרה קיימת סינוסואידה?

תשובתי: סינוסואידה קיימת, כמו שנאמר: "אין בארץ צדיק, אשר עשה טוב ולא יחטא". אבל כשמועדים צריך מיד להתיישר, לעבור במהירות את הדרך, ושאפילו הטעויות שלנו ידחפו לחיפוש, כלומר יתנו השראה לאדם להמשך ההתקדמות.

מתוך שיעור וירטואלי, 30.12.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest