דף הבית / משבר עולמי / יש עבודה לכולם ולכל אחד!

יש עבודה לכולם ולכל אחד!

laitman_2010-11-10_9307_us-70.jpg

הודעה של ארגון העבודה הבינלאומי (ILO): "הארגון מודאג מכך, שלמרות היציאה מהמשבר הכלכלי וההטבה במצב השוק הפיננסי העולמי, גדילתה של האבטלה נמשכת. במיוחד גדלה האבטלה בקרב הצעירים, מלאי הכוח, המלאים ביוזמה ורצון לעבוד. האבטלה בקרב הצעירים גוררת אחריה השלכות שליליות, בעיות ביצירת משפחה, גירושין, חוסר ביטחון סוציאלי ואי אמון כלפי הפוליטיקה".

תגובתי: אין אפשרות להעניק לכל אחד בעולם עבודה. הטכנולוגיות החדשות משנות את אופי העבודה, מקצועות רבים נעלמים. בעידן של מידע אין צורך בעובדים ובנותני שירות. קל וזול יותר להחזיק את האדם כמובטל, מאשר להמציא לו תעסוקה. אך נוצרת בעיה של תעסוקה, הזמן הפנוי מביא לנסיגה והתנוונות ולמתח בחברה.

חכמת הקבלה מסבירה, שההתפתחות שלנו מתרחשת לפי התוכנית הפנימית הכללית של הטבע. השגנו סף חדש בהתפתחות הטכנולוגית-החברתית שלנו. לכן חכמת הקבלה מציעה לכולנו ללמוד לחיות בעולם החדש, בעולם האינטגרלי המשותף שחייב לגלות את המדרגה החדשה של קיומו, המדרגה הרוחנית. ניתן להשׂיג את המצב הזה רק על ידי חינוך ההמונים ולימוד החוקים החדשים של הטבע הסובב, של ההתנהגות הכללית והאישית. רק כך אנחנו עולים לאותה הדרגה שממנה כבר מתחילים לנהל את הטבע, ורק כך הרגשת המשבר תתחלף בהרגשת הנוחות.

תעסוקה של כל אחד בזמנינו אפשרית רק בעבודה הרוחנית שלו, בלימוד העבודה הזאת וביצועה בתוכו ועם האחרים. בכך אנחנו בונים חברה חדשה ולכל אחד יש בתוכה עבודה!

ידיעות קודמות בנושא:
חדשות בשידור חי: שלוש עשרה דקות על העיקר
שוטטות במשבר אבטלה אמריקאי
חינוך העולם החדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest