טיפול יסודי

שאלה: עד כמה קרוב צריך להיות הקשר בין המשתתפים שמקבלים חינוך אינטגרלי לבין המורה שלהם?

תשובתי: התלמיד שמשתתף לא יכול להתקדם ללא מדריך. המדריך צריך ממש לכפות את עצמו על התלמיד, מפני שאחרת האדם ישחה לאן שהוא, "יתפזר" לגמרי לכל מיני יישומים שלא יביאו אותו לתוצאה נורמלית. זה יהפוך לדרך של ייסורים. אנשים כביכול יעשו משהו, אבל שום דבר לא ייצא.

העיקר זה, האם אנחנו לימדנו אותם בסוף כל סדנה להרגיש את התוצאה שלה, שהיא החיבור, שממנו כולנו יחד מקבלים אנרגיה, התפעלות, חום. אני יוצא לאחר הסדנה עם מבט אחר על העולם, ויכול במשך כמה ימים, ואפילו שבועות, להרגיש את עצמי כאדם אחר לחלוטין. אני מתייחס אחרת לילדים, למשפחה, לחברה: ביתר סבלנות, ביתר ידידות. אני מתחיל להרגיש שאני נמצא בהרמוניה לא רק עם החברה האנושית, עם השכנים, וכולי, אלא גם עם הטבע, ורוצה שכולם ירגישו את זה.

זה צריך לרומם אותי, וזה תלוי בתדירות הסדנאות. בהחלט אפשרי שלמתחילים צריך לערוך סדנאות פעמיים בשבוע, ויכול להיות גם כל יום. ככל הנראה, צריך לעשות את זה דרך האינטרנט: לאחר סדנה פיזית אחת לערוך שלוש ארבע סדנאות וירטואליות עד לפגישה הפיזית הבאה.

באופן כזה, לכל אדם נדרש טיפול יסודי.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 15.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
המורה שלי, הוא הטוב ביותר!
שיטה מעניינת
שוויון בקבוצה?

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/5QTPA

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest