דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / לימוד חכמת הקבלה / חשיבותה של מסגרת הלימוד

חשיבותה של מסגרת הלימוד

מיכאל לייטמן

שאלה: מי יכול ללמוד במכללת "קבלה לעם"?

תשובה: כולם יכולים וחייבים ללמוד במכללת "קבלה לעם". כי במכללה ישנה אפשרות לאדם לקבל את כל חומר הלימוד בצורה מרוכזת, להיות בחיבור עם האחרים ולשאוב משם את המזון להתפתחות הנשמה. לכן צורת הלימוד במכללה היא מבורכת ביותר.

שנת  הלימודים של מכללת "קבלה לעם" תיפתח ב-4.10.10 בסניפים הבאים: כפר הנשיא, חיפה, חדרה, נתניה, פתח תקווה, תל אביב (מכללת "מהות"), תל אביב (בבלי) מודיעין, אשדוד, אשקלון, רחובות, ירושלים, באר-שבע, אילת.

לפרטים נוספים: 1-700-509-209 www.kab.co.il/campus

לחצו לצפייה בסרטון

One comment

  1. מזה כשבע שנים אני לומדת את חכמת הקבלה חלק מהזמן דרך האינטרנט חלק בימי שלישי בבית קבלה לעם פ"ת ועם הספרים לבד. דרך אגב לפני מספר שנים הרב גם לימד בימי שישי בבוקר הרצאות לקהל הפתוח.
    לא הרגשתי צורך להיכנס וללמוד במכללה כי חשבתי שלא מתאים לי ללמוד אלא אך ורק עם הרב. עד שזה קרה לי באמצעות חברה שהציעה לי להיכנס לסמסטר אחד כדי להיווכח אם באמת שיעורים אלה מיותרים לי.
    רצה הבורא ואפשרו לי להשתלב בסמסטר ד' ללימוד עם המרצה זילברשטיין מיכאל. היגעתי לכל שיעור עם חסרון שלא הרגשתי בחיי. כל שיעור נתן לי כוח כוונה לעוד מספר ימים. ומאז קורים לי דברים שאין לי הסבר להם. קיבלתי תנופה אדירה. תודה ענקית לך מיכאל ותודה לבורא שכך בחר לקדם אותי.
    כמו כן נסענו עם המרצה מיכאל למסע רוחני למקומות שבעבר ביקרתי בהם אבל אין להשוות את החוויה שעברנו כל הקבוצה. מהרגע שעלינו לאוטובוס הוא הכניס את כולנו לכוונה ועזר לנו לאורך כל המסע לשמור עליה. הללויה. אחים מומלץ ביותר.  

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest