חוב של משדך

הכנס הווירטואלי באמריקה, שיעור מס' 1

כיצד החינוך האינטגרלי משפיע על מבנה הקבוצה? אנחנו רואים את זה לפי האירועים שאנחנו עוברים בזמן האחרון, לפי ההפצה המקומית, לפי הדאגה לקבוצות הישראליות, לפי העבודות בבניין החדש שלנו. זה בכלל לא מפני שכולם חייבים לעבוד, אלא אנחנו רוצים ליצור מצב משותף, נסיבות משותפות, שמחייבות את כולם להתאחד יחד, להתקרב, להתערבב. אנחנו תמיד משתדלים לנצל בצורה מרבית כאלה הזדמנויות.

לכן החינוך האינטגרלי, שבמסגרתו אנחנו יוצאים לקהלים הגדולים, הוא עוזר לנו מאוד לחיבור הקבוצה. אנחנו מתחילים גם כן להתכלל עם החסרונות הגדולים של בני האדם, של הסבל שלהם, אנחנו מרגישים את עצמנו חייבים להם ואז פונים לבורא, הופכים להיות שותפים עימו. הקבוצה שלנו היא כמו משדך, כמו חולייה מקשרת בין הבורא לבין האנשים. אנחנו חייבים את שניהם.

ורק אז מופיעה לקבוצה ההזדמנות לפנות לבורא. כי אם אני פונה לבורא עם החיסרון שלי, אז אני אגואיסט. לכן אני חייב לקחת את החסרונות מהאנשים. לכן, מתוך החיבור בקבוצה, אני קודם כל פונה לבני האדם (1 בציור) ואחרי שאני מקבל מהם תגובה, חיסרון, אז אני מעביר את זה למעלה, לבורא (2 בציור). עכשיו יש לי עם מה לפנות אליו.

heb_o_rav_2013-11-16_lesson_congress_n1_pic75

לכן אני לא יכול לנתק זה מזה. רק כך אני יכול לפעול בצורה נכונה. ואז אני זוכה לתשובה מהבורא, מפני שאני לא עושה זאת לעצמי, אלא למען האנושות…

מתוך שיעור מס' 1 בכנס הווירטואלי באמריקה, 16.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אל העולם בעקבות החיסרון
הכול מתחיל מהקבוצה
העולם על כוונת אופטית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest