דף הבית / משבר עולמי / השקפת עולם אנטי משברית "נטורליזם סוציאלי"

השקפת עולם אנטי משברית "נטורליזם סוציאלי"

laitman_2010-03-12_9587-70.jpg

דעתו של א. קוֹסְטֵנְקוֹ (משפטן PHD, פרופסור, איש אקדמיה): נטורליזם סוציאלי, זו השקפת עולם שלפיה תופעות סוציאליות נולדות על ידי אמא–טבע, וקיימות גם כן מאחורי החוקים שלה, גם הפיזיקאליים וגם הביולוגיים. עבור כל הדברים שקיימים, הטבע מהווה אמא ומחוקק עליון.

הגילויים של המשבר הגלובאלי העכשווי הם בשורשם משבר של תרבות סוציאלית של בני אדם, אנשים, שמפרים את אותם חוקי אמא–טבע, שנותנת אותם לצורך החיים בחברה. אמא–טבע, זה מה שמוליד את כל הקיים ונותנת לו חוקי קיום, בכך שיוצרת סדר עולמי.

נטורליזם סוציאלי, זו השקפת עולם שנגזרת מתוך רעיון של שלמות טבעית של העולם, שבהתאם אליו, כל מה שקיים בעולם צריך להתקיים לפי חוקי אמא–טבע.

נטורליזם סוציאלי, רואה את הקיום לא של שני סוגי הטבע, פיזיקאי וביולוגי, אלא גם של הטבע הסוציאלי שגבוה משני הראשונים וקיים לפי חוקים טבעיים משלו. בכך שיוצרת היררכיה, "פיזיקאית–ביולוגית–סוציאלית" סוגי הטבע נולדים ומתפתחים מהתחתונה אל העליונה.

אם תופעה סוציאלית מגיעה להתאמה עם חוקי הטבע הסוציאלי, אז היא פרוגרסיבית. מכאן יוצא שבני אדם צריכים להכיר את חוקי הטבע הסוציאלי ולהביא לתאום איתם את הפראקטיקה הסוציאלית שלהם, כלומר לארגן את חייהם בהתאם לחוקי אמא–טבע.

בקשר לאופי הגלובאלי של קריאת התיגר של הטבע לאנושות, כך גם הלימוד הסוציאלי באוניברסיטאות צריך להפוך להיות גלובאלי, שזה מסמל חיבור של כל המערכות העולמיות של ההשׂכלה הסוציאלית לנטורליזם סוציאלי.

תגובתי: הגלובאליות של המשבר מולידה אצל המדענים מחשבה, שגם החברה מהווה חלק של המערכת הגלובאלית שהתגלתה. לכן בפני האנושות עומדת בעיה לארגן מחדש את החברה בהתאם לטבע לפי צורתו, ולהידמות אליו. כלומר לפי העיקרון של הרמוניה גלובאלית. תוכנית, ויישׂום פרקטי של זה כתובים ומתוארים בחכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
סיכויי ההתפתחות של חברה גלובאלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest