דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הקדמה לספר הזוהר – להיות כמו הבורא

הקדמה לספר הזוהר – להיות כמו הבורא

laitman_2009-11-29_0032_70.jpg

חברים יקרים! אני מתחיל לפרסם קטעים מספר חדש שייצא לאור בקרוב.

להיות כמו הבורא

בתוך המערכת הכללית יש נשמות שכבר מתוקנות. אם גם אנחנו רוצים להגיע לגילוי הבורא אך מרגישים שהוא נסתר זה נקרא שמבחינה רוחנית אנחנו נמצאים ב"חושך", במצב של "לילה". דווקא בלילה עלינו להשקיע מאמצים ולעורר את הבקשות שלנו, ואז אותן הנשמות הגבוהות שהבורא שורה בהן משפיעות עלינו דרך ספר הזוהר.

ספר הזוהר נכתב במיוחד כדי ליצור קשר בינינו לבין הנשמות הללו. בקריאת הזוהר אנחנו נכנסים איתן לקשר ודרך הזוהר הן שולחות לנו בחזרה את האור המחזיר למוטב.

אמנם האור הזה עדיין לא פורץ לנשמותינו וממלא אותן כי חסרה התאמה בין הנשמות שלנו לבינו, אבל הוא פועל עלינו כמו רחם. הוא מקיף אותנו, מלטף אותנו, מחבק אותנו. על ידי זה הוא מתקן אותנו לאט לאט, כך שאנחנו מתחילים להרגיש אותו, ואת הנשמות המתוקנות שאליהן התקשרנו, ואת הבורא השורה במערכת הנשמות. האור שסובב אותנו נקרא "אור מקיף". במידה שאנחנו נעשים מתוקנים, הוא נכנס פנימה וממלא אותנו, ונעשה ל"אור הפנימי" של הנשמה, לחיים הרוחניים שלנו.

בתוך הרחם שמהווה עבורנו האור המקיף, גדל הקו האמצעי. קו האמצעי הוא החשבון המדויק שלי שמשלב בצורה המרבית את שני הכוחות שבטבע, כוח הרצון וכוח האור, כך שהאור יתקן את הרצון. אותו חלק הרצון שתוקן בתהליך הזה והפך דומה לבורא, הוא שנקרא הקו האמצעי. כלומר, המידה שבה אני יכול להידמות לבורא נקראת הקו האמצעי שלי. זוהי דמות הבורא שבניתי בתוכי, בתהליך שהתחיל מבקשה שהעליתי בלילה.

ידיעות קודמות בנושא:
הקדמה לספר הזוהר – קריאה בזוהר
הקדמה לספר הזוהר – עולמות עליונים (8.08.10)
הקדמה לספר הזוהר – העולמות העליונים (7.08.10)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest