דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הנה כדורגל, הנה אינטרנט, הכל בסדר

הנה כדורגל, הנה אינטרנט, הכל בסדר

laitman_2009-11_8715-70.jpg

שאלה: כיצד עלינו לנהל הפצה להמונים, שהנקודה שבלב עדיין לא התעוררה אצלם? כיצד אפשר להסתיר את התורה, כלומר את שיטת התיקון של היצר הרע?

תשובתי: בסוף ההקדמה לספר הזוהר בעל הסולם כתב, שלמעשה לכולם קיימת הנקודה הזאת. הרי לאחר שבירת הנשמה הכללית, החלקים שלה התערבבו ונכללו זה בזה. אולם נקודות אחדות הן כל כך גדולות, שהן מתעוררות ומושכות את האדם למקום הנכון, למקום שבו הוא יכול לקבל תיקון ומילוי, ואילו נקודות אחרות הן נסתרות, ובני האדם האלה מהווים 99% מאוכלוסיית העולם.

אנחנו צריכים לפנות אליהם בהתאם לרצונותיהם הנוכחיים. לאנשים שבאים אלינו ללמוד, אנחנו אומרים על השתוקקות ישר אל הבורא ונותנים להם שיטה לגילוי שלו בקשר הדדי עם הזולת. אך לשאר 99% אין שום קשר לזה, שום דבר משותף. הם אינם צריכים רוחניות, הם מביטים עלינו בפליאה, מבלי להבין מה חסר להם: הנה כדורגל, הנה אינטרנט, הכל בסדר.

ובכל זאת, יש להם בעיות וצרות. כל העולם היום שוקע במערבולת וזה לא נובע מאיתנו. הבורא לא היה מסדר משברים למענינו, וגם לא היה מזמין אסונות ומעמיד את האנושות בסכנת דלדול המשאבים הטבעיים. הוא עושה זאת עבורם.

אנחנו מתקדמים גם ללא המשבר הזה, מפני שיש כוח שמושך אותנו קדימה. ואילו עבורם דרוש כוח שידחוף אותם מאחור. ואלה הם הייסורים.

לכן בפנייה שלנו להמונים עלינו להציע להם שיטה לפתרון המשבר הגלובאלי בכל תחומי החיים, כולל משפחה, חינוך, סמים, דיכאון, כלכלה, אקלים וכולי. יש לנו שיטה שמאפשרת לתקן את כל הרע, כדי שיהיה לנו טוב בחיים האלה, בעולם הזה.

אנחנו לא אומרים אף מילה על העולם הבא, מפני שבני האדם אדישים אליו לגמרי. אם ישמעו על הצד הרוחני של העניין, הם ישייכו אותנו למיסטיקה ולאי שפיות. ולכן עלינו לפנות אליהם כראוי, מבלי להזכיר את הקבלה, את הבורא והנברא, או את מטרת הבריאה וכדומה.

פשוט יש לנו שיטה, אמצעי לתיקון המצב הנוכחי הנוראי, המשבר שבו שוקע העולם כולו. יש לנו מה להציע, אנחנו יודעים, מה לעשות. אף אחד לא יודע, ואילו אנחנו יודעים.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, 13.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אחראים לעורר את האנושות
בסוף הגלות האחרונה
אם מחר פורצת מלחמה…

One comment

  1. מה העבודה הנדרשת מ99% מהאוכלוסיה כדי שנגיע לגמר תיקון ? האם הם יהיו מודעים לקיום האור המחזיר למוטב ויבקשו חיבור ? ואם לא, אז איזו עבודה בכל זאת עליהם לעשות ?
    אני מניחה שגם הדרך שלהם בנויה ממדרגות. מה השלב הבא שלהם ?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest