דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אחראים לעורר את האנושות

אחראים לעורר את האנושות

laitman_2010-11-09-11_6635-70.jpg

הפצת חכמת הקבלה מתנהלת בשני מישורים: במישור הכללי ובמישור הפרטי. המישור הפרטי, אלו האנשים עם הנקודה שבלב, שמשתוקקים לממש את החיים שלהם. הם מרגישים שמשמעות החיים שלהם יכולה להיות רק בעלייה מעל למציאות שלנו וגילוי המימד העליון, שבו אנחנו נמצאים מחוץ לגוף הגשמי. שָם זורמים חיים אחרים, בזרימת הרצון הנצחי והשלם, בזרימת הכוח וההרגשה, בהרמוניה אין-סופית עם הכוח העליון.

כשאנשים מקבלים רצון כזה, אז אין טעם לשאול מהיכן הוא הופיע. לאחר מכן הם יגלו כיצד זה קרה. כך או אחרת, הנקודה שבלב מושכת אותם קדימה ומזמינה אותם לגלות את החיים במימד הרוחני העליון. למעשה, כפי שזה יתברר בהמשך, כל החיים שלנו זורמים שָם, ואילו כאן, האדם כביכול שוכב ללא הכרה, בניתוק, בחלום. וזוהי המציאות הנוכחית שלנו בהשוואה למציאות הרוחנית. מי שמקבל צורך, חיסרון, דחף, משיכה לרוחניות, הוא זה שמממש אותה. הוא מגיע ללימוד ספרי הקבלה, נכנס לקבוצה, מתחיל ללמוד, ומסבירים לו כיצד לממש את הרצון הזה. כזאת היא הדרך הפרטית.

בנוסף לכך, כשאנחנו מתקדמים בדרך הזאת, אנחנו מגלים שאנחנו חייבים גם לדאוג להמונים. אין להם רצון רוחני, לא מדאיגים אותם המימדים היותר עליונים, הם רוצים למלא את עצמם במקום שבו הם נמצאים עכשיו. ובנוסף לכך, הם חושבים על החיים "לאחר המוות": אם קיים משהו לאחר המוות, וניתן מראש להשקיע מאמצים כדי לסדר ולארגן את החיים ב"עולם הבא", אז למה לא. כך גם הפרעונים המצריים היו ממלאים את הקברים שלהם בכל מיני אוצרות, כדי לסדר לעצמם את החיים לאחר המוות.

הדרך של ההמונים היא כזאת: הם רוצים מילויים, גם פה וגם שָם. אין להם צורך למשהו גדול יותר. הרצון שלהם בכל מקרה נשאר בדרגת העולם שלנו, לגרוף לעצמם את המקסימום האפשרי. ובכל זאת, בתהליך התיקון הכללי מגיע שלב שבו כולם חייבים לצאת מהמצב של חוסר ההכרה הזה ולעלות להכרה המלאה, מה שנקרא, לגאולה השלמה.

ומי יעזור לאותם ההמונים? המשימה הזאת מוטלת על אותם האנשים שכבר התעוררו. הם צריכים להבין שהם לא קיבלו את ההתעוררות עבור עצמם. הרי עקרונית, הם לומדים על פעולות של השפעה. אז כיצד ניתן לבצע אותן? – לשֵם כך צריך לעזור לכל אלה שלא קיבלו התעוררות. הם נמצאים כאן בדיוק כדי שאנחנו ניתן להם את ההשפעה.

הפצת חכמת הקבלה והעזרה לכל האנושות לעלות מעל לחוסר ההכרה להכרת החיים האמיתיים – זו בעצם ההשפעה מצידנו. לזה מצפה מאיתנו הכוח העליון.

מתוך שיעור בנושא "חשיבות הפצת חכמת הקבלה", 03.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כמה גחליליות דרושות כדי להאיר את הלילה?
בסוף הגלות האחרונה
כל אחד והרצון שלו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest