דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם הוא היסוד של טבע העולם שלנו. לכן, אין ביכולתנו לתאר את חוק התפקוד של הטבע, שמבוסס על יחסים שאינם אגואיסטיים בכל רמות הטבע (דומם, צומח, חי, מדבר). קל יותר לתאר לעצמנו את הסוף של העולם האגואיסטי, מאשר את תיקונו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה שמעניין את אנשי העסקים הוא הפרספקטיבה: למה יהיה ביקוש ביום המחר? הדבר המבוקש ביותר כיום בעולם העסקים הוא להסיר את המוצרים, שאינם הכרחיים לקיום החברה. סגירת העסקים, שאינם הכרחיים, הינה העסק הטוב ביותר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם עני וכָּאוֹטִי, העמים עתידים להשקיע את כל האמצעים, שעומדים לרשותם, על ידי הגברת עוצמתם הצבאית. במקום לחשוב על התקרבות בין העמים, הם יחשבו על איך להרחיק מעצמם אויבים. לא ניתן לחשוב בצורה אחרת בעולם האגואיסטי. חייבים לקבל החלטה להשתחרר מהאגואיזם, כאילו היה הדבר הרע היחיד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק כשאנו פונים לבורא, קיימת הזדמנות להינצל מאסונות. כשנתחיל לפנות אליו, נבין שהעיקר אינו להיפטר מבעיות ומצרות, שכן הן ניתנו רק בכדי שנפנה לבורא. לכן, עדיף לבקש מראש שהבורא יקרב אותנו אליו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל לנו לקוות שווירוס הקורונה ייעלם בקרוב. הוא לא יעזוב אותנו ויתווספו עליו בעיות רציניות יותר. בקרוב יאזלו הכסף, המשאבים, המוצרים – האנושות עתידה לסבול בצורה נוראית. ומעבר לכך, מתקרבות לכך סופות, נחילי ארבה, שיטפונות ובצורת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אף אחד מהניסיונות ליצור עולם שבו כל אחד מתחשב באחרים ודואג לרווחתם, לא צלחו! רק הבורא מסוגל לחולל מהפכה מאין זו, הוא יפתח בנו טבע אחר. זה הדבר שעלינו להשתדל לבקש, ומהר ככל הניתן!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל פעולה רוחנית מתחילה מהפעולה הנגדית ההפוכה לה, כיתרון האור המתגלה מתוך החושך. אחרת לא נוכל להרגיש דבר, שהרי הכל נתפס רק על פני הניגוד. החושך קודם לאור ובלבול וחוסר הבנה קודמים לבהירות ולהכרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המצב של היום הוא חשוב, מיוחד במינו. מצבים כאלו לא היו בכל ההיסטוריה. אנחנו מתחילים להבין שלא ניתן להתקיים כפי שהתקיימנו עד עכשיו, כפי שזה היה במשך אלפי שנים. כל ההתפתחות שלנו הובילה להכרה שאי אפשר יותר להשאר בתוך הטבע האגואיסטי ואנו מוכרחים לעלות מתוכו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות מתחילה לגלות שאגואיזם הוא כוח מלמעלה ושקיים כוח עליון ההפוך מהאגואיזם, שצריך לבקש ממנו עזרה בכדי שיהפוך את כוח הרע לכוח הטוב, לאנטי-אגואיזם. או אז נחיה באושר בעולם העליון החדש!

תוצאת תמונה עבור טוויטר "יתרון ארץ (רצון) – בכל הוא". על החושך להתגלות תחילה בתוך הרצון, ורק מתוך החושך נשיג את האור. האבולוציה של האנושות התרחשה בזכות גדילת האגואיזם. הגענו ל"דור האחרון", שעליו מוטלת החובה לעורר את הכוח העליון, שיחלץ (ימשוך) אותנו מהרצון האגואיסטי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest