דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העולם עדיין לא מוכן

העולם עדיין לא מוכן

שאלה: האם העולם כבר מוכן לחשוב מחדש על תפקידה ומהותה של האנושות?

תשובתי: לא, העולם עדיין לא מוכן. הוא יהיה מוכן רק לאחר שתופיע לפנינו תמונה ברורה ותמציתית של העתיד שבתוכה אנחנו נמצאים באיזון עם הטבע, אז לא יאיימו עלינו נגיפים, שכבת אוזון, זיהומים ממים ועוד שאר הפגעים. עלינו להסביר לאנשים את ייעודם, ליצור מהם מערכת גלובלית נכונה מעל לכל הממשלות. אם האנושות תרצה, אז כך יהיה. לשם כך אין צורך במהפכות ומלחמות.

אנחנו לא קוראים לפתרון כזה, אנחנו קוראים לכך שאנשים יבינו שהם חייבים להיות מערכת אחת יחידה. כאשר הם יבינו שהם חיים בסתירה לטבע, אז הכול ישתנה. זה מגיע מהבורא ולא מהמנהיגים. עלינו פשוט לרצות מאוד להשתנות.

במאמר "השלום בעולם" בעל הסולם כותב שכל הקושי מורכב מההכרח בשינוי של הטבע שלנו מרצון לקבל לעצמי לרצון להשפיע לזולת, מפני שהאחד עומד בסתירה לשני. הוא כותב עוד, שבמבט ראשון, מחשבת הבריאה נראית כדמיונית, מאחר והיא דורשת שינוי של הטבע האנושי. אבל אם נברר זאת, אז נבין שכל הסתירות בין קבלה למען עצמי לבין השפעה לזולת, הן לא יותר מאשר מחסום פסיכולוגי. מפני שבאופן מעשי על ידי הפעולות שלנו אנחנו משפיעים לזולת מבלי לקבל הטבות כלשהן לעצמנו.

עלינו להפיץ את הידע הזה יותר ויותר, כדי שהוא יחדור, ייספג בכל הדרגות של החברה האנושית. ואז לאט לאט זה יתחיל לפעול. מתוך התת מודע הידע הזה יעלה למודעות ויהפוך למושא של תקשורת ותוכניות אנושיות.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 03.05.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest