דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לבנות את החיים לא לפי תבניות העבר, אלא בצורה חדשה לחלוטין. לעובדים שאינם חיוניים לסיפוק הכרחיות החברה, אין זכות לצאת מהסגר. אל לנו לחזור לעולם הישן, אלא ללמוד לחיות בעולם החדש עם וירוס הקורונה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיום, חלות הקלות הדרגתיות בסגר במדינות ברחבי העולם והאנשים שועטים בחזרה לחנויות ולמסעדות. אך בעוד שבוע, מצפה להם התפרצות חדשה של המחלה. אנו מנסים לחזור לחיים הקודמים – אך דווקא פעולה זו היא טעות גדולה, שתעלה לנו ביוקר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם נכנס לתקופה, שבה החובה להתחיל בתיקון מתעצמת בכל יום. וירוס הקורונה, האבטלה ובעיות ודאגות אחרות שמתקרבות אלינו, דוחפים אותנו לכך.
בעל הסולם אמר, שזכה לגילוי הרוחניות רק משום שדאג לגלותה לדורו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגלובליזציה, כמו שהכרנו אותה לפני וירוס הקורנה, מתה. איש כבר אינו מתכננן עולם אגואיסטי גלובלי. מי שמבין זאת מבין שניתן לקיים עולם גלובלי רק אחרי שנִפָּטֵר מהאגואיזם. ביתר דיוק, נעלה מעליו. וזה אפשרי, כי אין דרך אחרת להתגבר על בעיותיה של האנושות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לכל אדם יש רצון, שצריך להיות מתוקן להשפעה לכל בני האדם ולבורא. האדם חייב להפוך למרכיב פעיל במערכת הנשמה הכללית "אדם הראשון". אף אחד אחר אינו מסוגל למשוך את אותו אור קטן וייחודי שכל אדם מסוגל למשוך באופן אישי מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לכל אחד יש תא משלו במערכת הכללית, שאליו הוא חייב למשוך את המאור המחזיר למוטב, ולאחר מכן, להעביר מתוך התא הזה לאחרים, ובכך להזין את הנשמה כללית כולה, בדומה לאופן בו פועלים התאים בגוף. זוהי המחויבות של האדם, שהרי הגוף מתקיים רק בזכות תאים מהסוג הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם מעלה מ"ן, תפילה לבורא, שאיש מלבדו אינו מסוגל להעלותה. והוא מושך מ"ד מהבורא, אור עליון, שאיש מלבדו אינו מסוגל למשוך מטה. בזכות פעולות כאלה, שנעשות על ידי כל נשמה ונשמה, מגיע גמר התיקון – האור הכללי, שממלא את כל נשמת אדם הראשון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לתקן את השנאה ואת העימותים בחברה, רק על ידי כוח האהבה מעל לכל ההבדלים. האהבה תכסה את כל השנאה.
בקרוב, השנאה תתלקח ואנו נתחיל להרוג זה את זה, דבר לא יעצור בעדנו. אנו חייבים למשוך את כוח האהבה מלמעלה, מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האהבה היא התכונה העליונה של הטבע, תכונת הבורא. כשהיא תגיע ותתלבש בנו, אז נראה מה הוא הקשר האמיתי בינינו. הכול יְתֻקַּן – עלינו רק לרצות, לא להתחבא, להשתוקק ללא הרף לגלות יותר ויותר את כוח האהבה. היא תתקן את הכול!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest