דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המצב של דרגת חי הוא המצב הטוב ביותר, משום שממנו אנו עולים לדרגת האדם. אם עכשיו נקלעתי למצב של דרגת חי, זהו סימן לכך, שהשלמתי את עבודתי במצב ה"אדם" הקודם ותיקנתי אותו. אני יורד למצב של דרגת חי, בכדי שוב לרומם את עצמי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איני מרגיש שום קשר לחברים בעשירייה ושום צורך בחכמת הקבלה, באיחוד, בבורא ובדרך הרוחנית, ואני רוצה רק לישון, כמו בעל חיים, אזי עליי לקבל באמונה מעל הדעת, שהמצב הזה ניתן לי על ידי הבורא – הוא זה שמשחק איתי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקשר היחיד, שצריך להתקיים בעשירייה הוא קשר של נאמנות. איני יכול לפנות לבורא, אם לא הצטרפתי ל-9 חבריי, כלומר ל-9 חלקי הרצון, שדרכם אני יכול לפנות לבורא ולקבל ממנו. בלעדיהם, איני מסוגל אפילו לכוון את עצמי לבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר נדמה לי, שחבריי נמצאים מבחוץ, מחוץ לי. אך מבחוץ אין שום דבר – כל אלה הם תכונותיי הפנימיות, ואילו אני רואה אותן כדבר מה חיצוני, ביחס לתכונתי היחידה, שאותה אני מחשיב ל"אני" שלי. עליי להתחבר לתכונות, כביכול חיצוניות, בכדי שהם יהפכו לתכונות שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא על ידי אומות העולם הינו הכרחי. וזה יקרה על ידי כך, שעם ישראל יגלה את חכמת הקבלה לאומות העולם, שמתוכה תתברר השגת הבורא לכולם (על פי בעל הסולם, מאמר "שופר של משיח").

תוצאת תמונה עבור טוויטר מכות הטבע ירחיקו אותנו מעיסוקים המנוגדים להתפתחות הרוחנית, שהאגואיזם דוחף אותנו אליהם. אנו נחזור רק לעבודות הכרחיות. לא כדאי לנסות לשקם את כל העסקים של העבר. הם גוססים. הבורא חפץ באיחוד, בכדי לגלות בו את אורו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המכה שמגיעה מהטבע מכוונת לנתק אותנו מכל העבודות, שאין בהן צורך, ובכך לנקות את הסביבה. המכה מפנה את החברה מעסקים ומחשבות שאין בהם צורך, לשם הגשמת רצון הטבע – מימוש התפתחותנו הרוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בהדרגה יתברר, שאין מוצא רגיל מהמשבר על ידי חזרה למבנה כלכלי קודם, אלא עלינו לבנות כלכלה חדשה על ידי פתרון חדש של בעיית אי השוויון. אל לנו לתפור טלאים על הסדר הישן, אלא לבנות חברה, כלכלה ויחסים חדשים, לצד חינוכה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האבטלה הופכת למציאות החדשה של העולם. הדאגה העיקרית של המדינות תהיה ליצור תמיכה חברתית-כלכלית לאוכלוסייה בצורה של הכנסה בסיסית לכל. בתמורה לכך, כל האוכלוסייה, ללא יוצא מן הכלל, תשתתף בתהליך חינוך כללי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שאני נכלל יותר בעשירייה, תוך שאני מתאר את הבורא כנמצא בתוכה, כך אני מכייל יותר את נשמתי, כמו הייתי מכייל מיתר של כלי נגינה כלפי מיתרים אחרים. הקבוצה צריכה לכייל את עצמה כמו כינור, בכדי שכולם יהיו כאיש אחד בלב אחד בלב אחד. אז הבורא יתגלה בינינו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest