דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר 1. אני לא מסוגל להבין את דעת העליון, אשר חושב בדרגה אחרת, ולכן אני לא מסכים עימו. ככול שאבדוק את מסקנותיי ואת מסקנות העליון, אווכח לדעת יותר ויותר שדעתו לא מקובלת עלי, נראית לי כלא הגיונית ומנותקת מהמציאות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 2. אולם לאחר בדיקה והכרה בכך שאיני יכול להסכים עם העליון ולהצדיק אותו, אני עוצר את עצמי ואומר: "עכשיו אני מתכוון לקבל את דעת העליון למעלה מדעתי למרות הסתירה לדעתי". דווקא מפני שהדבר מנוגד להבנתי, אני מקבל את זה באמונה למעלה מהדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 3. אני שמח מההזדמנות לנהוג בצורה כזו. ואם איני יכול לקבל את זה, אני מבקש מהעליון לתת לי כוח לעשות זאת, שהרי אני הולך באמונה למעלה מהדעת, כשאני מקבל את דעת העליון. וברור לי שדעתי נשארת למטה ולמעלה – דעת העליון, האחת מעל השנייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 4. כלומר, לא החלפתי את הדעת, ההבנה והתפיסה הקודמת בדעת, בהבנה ובתפיסה של העליון, כפי שהילדים בעולמנו מקבלים את דעת ההורים. ברוחניות אני נשאר עם דעתי ובנוסף אליה אני מקבל את דעת העליון ועובד לפיה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 5. כך אתקיים במציאות הרוח נית. דעתי הבדוקה, שנשארתי איתה, והיא שמכונה ה"דעת" שלי. ואילו דעתו של העליון, שהתקבלה על ידי, הופכת ל"אמונה" שלי. היא גבוהה יותר מהשכל שלי, שהרי אני מקבל אותה כאמת לאמיתה, על אף שלפי השכל שלי היא אינה מציאותית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 6. הדבר אינו עולה בקנה אחד עם ההיגיון של העולם שלנו, אך עלייה רוחנית וגילוי של תפיסת העולם העליון, מתרחשים דווקא בצורה שכזו. אנו נמצאים במציאות העליונה, אך איננו מרגישים בה, משום שאיננו יכולים להתכוונן לתפיסת המציאות הרוחנית, העולם העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 7. הגם שאיני מסוגל עדיין לגלות את העולם העליון, את דברי המקובלים, מכל מקום, אני מודה על כך, שאיפשרו לי להתקרב אליו. אני מאושר להיות בין אלה, שמתקדמים לעבר הכניסה לעולם הרוחני – זוהי זכות גדולה כשלעצמה ומתנה אישית מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולנו – אגואיסטים. נוצרנו כאלו ואנחנו מתפתחים והופכים לאגואיסטים גדולים עוד יותר כשאנחנו חושבים רק על עצמנו. על מנת לשמור על האיזון, עלינו להתרחק זה מזה במידת גילוי האגואיזם. אם אנחנו לא עושים זאת, הטבע עושה זאת במקומנו על ידי ייסורים, על ידי הוירוס…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו חוזרים למקומות העבודה ולבתי הספר, עלינו לעשות זאת בהדרגה ובליווי של חינוך בני האדם. חשוב, שהאדם ידאג לא רק לכך, שהוא לא יידבק בווירוס בעצמו, אלא גם שיפחד להדביק אחרים. דאגה הדדית זו דווקא תגן עלינו מפני הווירוס.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ברגע שאנחנו מפסיקים להיות אגרסיביים לטבע ונסוגים לאחור, הטבע מחליף במהרה את ההתערבות הגסה של האדם.
פארק הירקון (תל אביב, ישראל): https://bit.ly/2RP0dHU
צלם: Ofer Vaknin

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest